عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست خبری جشنواره فیلم فجر سی و هفتم در استان گلستان


نشست خبری جشنواره فیلم فجر سی و هفتم در استان گلستان

نشست خبری جشنواره فیلم فجر سی و هفتم در استان گلستان

 نشست خبری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در استان گلستان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و اصحاب رسانه استان، صبح یکشنبه 30 دی ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن اعلام برپایی این جشنواره از تاریخ 12 تا 22 بهمن ماه  سال جاری، گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی میزبان دوستداران هنر سینما در استان گلستان خواهیم بود.

وی با اشاره به اهداف برپایی این جشنواره و تلاش برای افزایش نشاط و امید آفرینی در جامعه، افزود: فیلم های جشنواره در قالب دو سودای سیمرغ یک و دو به تعداد 14 فیلم به صورت قرعه کشی بین استان ها اکران خواهند شد.
این مدیر استانی هدف از برپایی این جشنواره در مجموعه تالارفخرالدین اسعد گرگانی را احیا و راه اندازی سینمای این مجموعه ارزشمند اعلام کرد که از سالیان دور امکان اکران فیلم را داشته است.
وی خاطر نشان کرد: فیلم ها در چهار سانس 15 ، 17 ، 21 و 23 اکران خواهند شد که متعاقبا اسامی فیلم ها و جدول اکران در اختیار اصحاب رسانه قرار خواهد گرفت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در خاتمه، اظهار کرد: این جشنواره به همت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و انجمن سینمای جوانان استان گلستان برگزار می شود و پیش بینی هایی برای برپایی جلسات نقد و بررسی آثار و حضور تعدادی از فیلم سازان و هنرمندان ملی شده است.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .