عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با فعالان قرآنی استان گلستان


دیدار معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با فعالان قرآنی استان گلستان

دیدار معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با فعالان قرآنی  استان گلستان

دیدار و نشست صمیمی معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با فعالان قرآنی  استان گلستان در عصر سه شنبه 2 بهمن ماه در سالن نگاه مجموعه فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در این نشست  که پیش از برپایی آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی آیات برگزار شد « عبدالهادی فقهی زاده» معاون قرآن و عترت وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن قدردانی از کلیه تلاش های ارزنده فعالان قرآنی استان گلستان، گفت: یکی از کلان برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مسیر اثر بخشی و ثمر بخشی فعالیت های قرآنی ایجاد گفتگوی فرهنگی در سطوح مختلف است.
وی با تاکید بر محوریت قرار دادن قرآن و عترت در سیاست گذاری های فرهنگی، افزود: ما نیازمند تجدید نظر در روش ها هستیم که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می کوشیم از طریق ایجاد گفتگوهای فرهنگی در سطوح گوناگون بدان دست پیدا کنیم.
معاون قرآن و عترت وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ظرفیت فضای مجازی، اظهار کرد: باید به نحو شایسته از ظرفیت فضای مجازی در تولید و انتقال  محتوای قرآنی استفاده کنیم.
یادآور می شود وجود تشتت فعالیت های قرآنی و برخی موازی کاری ها، بیمه فعالان قرآنی، راه اندازی رشته های دانشگاهی دولتی قرآنی  در استان گلستان، توجه ویژه به شورای توسعه فرهنگ قرآنی و حمایت های مادی و غیر مادی از مراکز قرآنی از عمده پرسش ها و مباحث مطروحه از جانب فعالان قرآنی در این نشست بود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .