عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست هم اندیشی مدیران مسئول نشریات استان گلستان


نشست هم اندیشی مدیران مسئول نشریات استان گلستان

نشست هم اندیشی مدیران مسئول نشریات استان گلستان

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برپایی نشست هم اندیشی مدیران مسئول نشریات استان گلستان در عصر یکشنبه 7 بهمن ماه در سالن اجتماعات آن اداره کل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، احمد گلچین هدف از برپایی این نشست را ایجاد فضای مشورت و تبادل نظر درباره بهبود وضعیت کمی و کیفی نشریات عنوان کرد و افزود: حمایت از نشریات استان گلستان برای ما تکلیف است و باید تلاش کنیم تا با همت همه ی نشریات و در راستای اجرای قوانین مطبوعاتی توان خوب مطبوعات استان را در آینده به نمایش بگذرایم.

گلچین در حمایت از نشریات استانی، اظهار کرد: مکاتباتی با استاندار محترم، مسئولین و مدیران اجرایی استان، ذیحسابان، دیوان محاسبات و مسئولین نظارتی در راستای حمایت از نشریات صورت گرفته است. همچنین نشست هایی در خصوص ضرورت توزیع آگهی ها به نشریات استانی و حمایت و کمک به رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال جامعه خبری استان برپا شده است.

وی در ادامه ضمن ابراز امیدواری، اظهار کرد: امید است تا در آینده و با این نگاه؛ نشریات استانی جان تازه ای به خود بگیرند که این مهم می تواند کمک شایانی به توسعه ی فرهنگی استان باشد.

احمد گلچین با تاکید بر توزیع عادلانه آگهی ها؛ نظارت و بازدیدها را در اولویت کاری خود دانست و گفت: در جهت به روز رسانی نشریات استان و ساماندهی آن ها، این نظارت و بازدید ها بر مبنای فرم های ارزیابی باید صورت بپذیرد.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در خاتمه، اظهار کرد: در نشست های قبلی و به پیشنهاد تعدادی از مدیران مسئول و اعضاخانه مطبوعات؛ داشتن مکان مستقل، نیروی بیمه شده، تعداد صفحات چاپ، نظم در انتشار، تولید محتوا و پرداختن به موضوعات روز کشور همچون شعار سال، آسیب های اجتماعی، توسعه فرهنگی و اقتصادی استان و مناسبت های ملی و مذهبی از جمله مولفه هایی است که چنانچه نشریات به آن بپردازند از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد حمایت قرار می گیرند.

یادآور می شود در استان گلستان 129 روزنامه،هفته نامه، دو هفته نامه، ماهنامه، دو ماهنامه، فصل نامه، دو فصل نامه و سالنامه فعالیت می کنند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .