عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری یادواره شهدای کارگر استان در ایام الله دهه فجر

رییس کمیته کارگری ستاد گرامیداشت دهه فجر گلستان خبر داد:

برگزاری یادواره شهدای کارگر استان در ایام الله دهه فجر

برگزاری یادواره شهدای کارگر استان در ایام الله دهه فجر

 رییس کمیته کارگری ستاد دهه فجر گلستان در حاشیه مراسم آغاز این دهه اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدای کارگری استان از مهم ترین برنامه های کمیته کارگری ستاد گرامیداشت دهه فجر گلستان می باشد.

مهندس امراله عباسی گفت: در راستای گرامیداشت این ایام بزرگ، در کمیته کارگری ستاد دهه فجر استان برنامه های متنوعی از قبیل افتتاح نمایشگاه کتاب و پوستر ، برگزاری مسابقات فرهنگی در واحدهای کارگری، بازدید از خانواده معظم شهدا و ایثارگران کارگری، صعود تیم کوهنوردی کارگران به ارتفاعات آخران شهر فاضل آباد و برپایی ایستگاه صلواتی و برنامه های متنوع دیگر تدارک دیده شده است.

وی افزود: برنامه‌های دهه فجر امسال با محوریت چهار موضوع مردمی بودن، صرفه‌جویی، جوان‌گرایی و نشاط‌بخشی از امروز با برگزاری این آیین باشکوه آغاز می‌شود .

مهندس امراله عباسی با بیان اینکه ما امروز در عصری زندگی می‌کنیم که دشمنان اسلام با طرح نقشه‌های شوم و طراحی جنگ نرم بر علیه کشورهای اسلامی در حال فعالیت هستند، افزود: نشست بصیرتی و روشنگری ویژه جامعه کار و تلاش استان را در طول دهه مبارک فجر امسال برگزار خواهیم کرد.

وی در این باره افزود:همه ما باید با هشیاری،آگاهی و بصیرت با پیروی از دستورات امام خامنه ای (مدظله) جهت خنثی کردن نقشه‌های شوم استکبار جهانی تلاش کنیم.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: امروز مردم شهیدپرور و ولایتمدار با در دست گرفتن تصاویر معمار کبیر انقلاب و مقام عظمای ولایت، ضمن گرامیدشت روز آغازین دهه مبارک فجر بر ضرورت حفظ ارزش‎های انقلاب و نظام، ولایت‌مداری، تحقق بخشیدن به آرمان‌های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب، وحدت، انسجام مسلمانان تاکید کردند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 1067
  • کد خبر : 5674