عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هشتمین جلسه شورای استاندارد گلستان با حضور معاون سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شد


هشتمین جلسه شورای استاندارد گلستان با حضور معاون سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شد

هشتمین جلسه شورای استاندارد گلستان با حضور معاون سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شد

هشتمین جلسه شورای استاندارد استان گلستان با حضور معاون نظارت بر اجرای استاندارد کشور برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان در آغاز هشتمین جلسه شورای استاندارد گلستان، وحید مرندی مقدم، معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و اظهار خوشنودی از تقارن برگزاری آئین گرامیداشت استاندارد در گلستان با ایام پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مهمترین رسالت ما در استاندارد و نیز دیگر دستگاه های نظارتی ایجاد و تقویت امید در دل مردم است.
وحید مرندی مقدم افزود: در شرائط فعلی، نیازمندی اصلی جامعه، امیدواری و رویت تلاش و دغدغه مندی مسئولین از سوی مردم است.
معاون سازمان استاندارد کشور گفت: ما وظیفه داریم برای ادامه حیات تولید کشور تا جایی که از خط قرمز قانون و حقوق شهروندی عبور نمی شود، از واحدهای تولیدی حمایت کنیم اما تاکید می کنم این بدین معنی نیست که اجازه دهیم کالای بی کیفیت وارد بازار عرضه شود و سلامت و ایمنی مردم و حتی اقتصاد آنها را به خطر بندازد گرچه برخی این اصل اخلاقی و حرفه ای را دستمایه مغالطه قرار می دهند و به محض برخورد قانونی با یک تولیدکننده بی کیفیت ندای اشتغالزایی و ضرورت ایجاد اشتغال در کشور را سر می دهند.
وی در ادامه تصریح کرد: با تمام این بداخلاقی هایی که گاهی موج هایی علیه سازمان ملی استاندارد به راه می اندازد ما تلاش می کنیم تا از محور حفظ حقوق مصرف کننده خارج نشویم.
مرندی مقدم در خصوص تجهیز پژوهشگاه منطقه ای گلستان گفت: ایجاد یک پژوهشگاه را نیاز منطقه و استان های مجاور گلستان دیده بودیم و لذا با توجه به توانمندی که در همکاران گلستانی سراغ داشتیم، مجوز اولین پژوهشگاه منطقه ای کشور، به این استان اعطا شد.
وی در ادامه خاطرنشان ساخت: قطعا صرف ایجاد این پژوهشگاه، هدف غایی ما را پاسخ نمی دهد و این پژوهشگاه نیازمند حمایت سازمان ملی استاندارد ایران و همچنین استان گلستان برای تجهیز می باشد.
معاون سازمان استاندارد کشور در خصوص راه اندازی فاز آزمایشگاهی مجتمع استاندارد گلستان گفت: ما تمام تلاش خود را مصروف فعال شدن فاز آزمایشگاهی این مجتمع می کنیم اما از استان هم خواستار مساعدت برای این امر مهم هستیم.
هشتمین جلسه شورای استاندارد گلستان با حضور دستگاه های اجرایی عضو این شورا، در نخستین روز سفر 2 روزه معاون سازمان ملی استاندارد ایران به گلستان برگزار شد.

هشتمین جلسه شورای استاندارد گلستان با حضور معاون سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شد

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .