عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح و كلنگ زنی15 طرح آبرسانی در روستاهای گنبدكاووس


افتتاح و كلنگ زنی15 طرح آبرسانی در روستاهای گنبدكاووس

 

افتتاح و كلنگ زنی15 طرح آبرسانی در روستاهای گنبدكاووس

 مدیر امور آب و فاضلاب روستایی گنبدکاوس از افتتاح و کلنگ زنی 15  طرح آبرسانی در دومین روز از دهه فجر خبر داد و گفت: در این مراسم 5پروژه افتتاح و 10 طرح آبرسانی کلنگ زنی شد.
 به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان حسن فدایی در حاشیه آئین افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی که به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شده بود، افزود: با اجرای این طرح های آبرسانی 20هزار و 648خانوار از نعمت آب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.
وی هزینه اجرای طرح آبرسانی قابل بهره برداری را 6 میلیارد و 950 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: اعتبار مورد نیاز برای پروژه های کلنگ زنی 13میلیارد و 190 میلیون تومان است.
فدایی، حفرو تجهیز 6حلقه چاه عمیق، اجرای خط انتقال آب بیش از 36 کیلومتر، اجرای شبکه توزیع آب به طول 36کیلومترو استانداردسازی و نصب انشعاب و یک باب حصار کشی و محوطه سازی را به عنوان حجم عملیات این طرح های آبرسانی اعلام کرد.
به گفته مدیر امور آب و فاضلاب روستایی گنبدکاووس، با اجرای این طرح های آبرسانی 79هزار و 147 نفر از نعمت آب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.
وی تعداد روستاهای این شهرستان را 173 روستا اعلام کرد و گفت: امور آب و فاضلاب روستایی گنبدکاووس با بیش از 52 هزار خانوار 196هزار و 165 نفر را تحت پوشش دارد.
گفتنی است این مراسم با حضور استاندار گلستان، نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی و سایر روسای شهرستانی برگزار شد.
 

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .