عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهره مندی بیش از 26 هزار روستایی از آب شرب پایدار و بهداشتی

با افتتاح پروژه های آبرسانی آق قلا انجام شد:

بهره مندی بیش از 26 هزار روستایی از آب شرب پایدار و بهداشتی

بهره مندی بیش از 26 هزار روستایی  از آب شرب پایدار و بهداشتی

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان آق قلا از افتتاح و کلنگ زنی 4طرح آبرسانی به روستاهای آق قلا خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه های آبرسانی 5691 خانوار با 26989 نفر جمعیت از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بهزاد صادقی در آئین افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی دهه فجر، افزود: طرح آبرسانی یامپی و الغدیر در این مراسم افتتاح و پروژه های  سایت مسکن مهر جوانان چن سبیلی و سلاق یلقی کلنگ زنی می شوند.
وی با بیان اینکه 20600 میلیون ریال برای این پروژه ها هزینه شده، اضافه کرد: برای بهره برداری از 2طرحی که در این شهرستان کلنگ زنی شد 16100 میلیون ریال اعتبار نیاز است.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان آق قلا با بیان اینکه اجرای شبکه توزیع آب به طول 8/16 کیلومتر، استانداردسازی و نصب780 فقره انشعاب را حجم عملیات مجتمع یامپی اعلام کرد و گفت: با حفر و تجهیز یک حلقه چاه عمیق در محدوده بهلکه شیخ موسی از مجتمع الغدیر 4500 خانوار با بیش از 22 هزار نفر جمعیت  از آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند شدند.
وی در توضیح حجم پروژه های کلنگ زنی طرح های آبرسانی سایت مسکن مهر جوانان چن سبیلی و سلاق یلقی، گفت: با کلنگ زنی این پروژه ها شبکه توزیع آب به طول 15 کیلومتر و استانداردسازی و نصب انشعابات تکمیل می شود.
وی تعداد روستاهای این شهرستان را 85 روستا اعلام کرد و گفت: شرکت آب و فاضلاب روستایی آق قلا 24هزار و 531خانوار با 90هزار و 614 نفر را تحت پوشش دارد.
گفتنی است آئین افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی دهه فجر با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
 
نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .