عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عملکرد اداره کل راه و شهرسازی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشریح کرد

مديركل راه وشهرسازي استان گلستان :

عملکرد اداره کل راه و شهرسازی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشریح کرد

عملکرد اداره کل راه و شهرسازی در  چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشریح کرد

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان را در محل نمایشگاه دستاوردهای 40 سالگی انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف این اداره کل تشریح کرد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان: "حسین محبوبی" در گفتگو با پایگاه خبری این اداره کل در این خصوص گفت، خوشبختانه در بخش راههای روستایی استان هم اکنون بیش از 98 درصد از جمعیت روستایی از راه آسفالته برخوردار هستند و تعداد روستاهای برخوردار از راه آسفالت 955 عدد می باشد که قبل انقلاب فقط 25 روستای استان دارای راه آسفالته بودند.

وی افزود: ساخت 278 کیلومتر بزرگراه در استان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر دستاوردهای حوزه راه در استان می باشد .

محبوبی ادامه داد: واگذاری 29302 واحد مسکن مهر به متقاضیان در شهرهای بالای 25 هزار نفر در استان از دیگر اقدامات این اداره کل در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود که تا کنون 96 درصد تعهدات دولت در استان عملیاتی و مابقی تعهد است در شش ماه اول سال 98 اجرایی خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان واگذاری بیش از 700 هکتار از اراضی دولتی در جهت توسعه شهری ، عمران و آبادانی و ارتقاء سطح جامعه با کاربری های مختلف مسکونی ، آموزشی ، بهداشتی و غیره در بعد از انقلاب اسلامی در سطح استان را بعنوان یکی از دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی عنوان نمود.

این مقام مسئول اضافه نمود: تهیه و تصویب طرح جامع 22 شهردر طول پیروزی انقلاب اسلامی در سطح استان در جهت ارتقاء کیفیت و بهبود زندگی شهروندان با هدف توسعه شهرهااز دیگر خدماتی بوده است که توسط این اداره کل ارائه شده است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .