عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح و کلنگ زنی 15 طرح آبرسانی در روستاهای گرگان


افتتاح و کلنگ زنی 15 طرح آبرسانی در روستاهای گرگان

 

 

افتتاح و کلنگ زنی 15 طرح آبرسانی در روستاهای گرگان

آئین افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی شهرستان گرگان با حضور وزیر اقتصاد و دارایی، استاندار، نمایندگان مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان، فرماندار و سایر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان در این مراسم 15 طرح آبرسانی روستایی شهرستان گرگان افتتاح و کلنگ زنی شد.

در این مراسم، مدیر امور آب و فاضلاب روستایی گرگان ضمن یادآوری افتتاح و کلنگ زنی 15 طرح آبرسانی در روستاهای این شهرستان، افزود: برای بهره برداری از این طرح های آبرسانی بیش از 141 میلیارد ریال هزینه شده و خواهد شد.
محمد محبوبی تعداد پروژه های آبرسانی قابل افتتاح را 6 طرح اعلام کرد و گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر 9 طرح آبرسانی کلنگ زنی می شود.
محبوبی ادامه داد: با اجرای این طرح های آبرسانی 40307 نفر از نعمت آب شرب پایدار سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان گرگان اعتبار مورد نیاز برای بهره برداری از 6طرح کلنگ زنی را 52420 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: بهره برداری از 6 طرح آبرسانی 88600 میلیون ریال هزینه داشته است.
وی در خاتمه تعداد روستاهای این شهرستان را 96 روستا اعلام کرد و گفت: امور آب و فاضلاب روستایی گرگان 34هزار و 798 خانوار با جمعیت 114هزار و 837 نفر را تحت پوشش دارد.

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .