عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نسخه آنلاین اپلیکیشن نگارستان (اپلیکیشن جامع گردشگری گلستان) رونمایی شد

همزمان با برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران؛

نسخه آنلاین اپلیکیشن نگارستان (اپلیکیشن جامع گردشگری گلستان) رونمایی شد

نسخه آنلاین اپلیکیشن نگارستان (اپلیکیشن جامع گردشگری گلستان) رونمایی شد

همزمان با برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران؛ نسخه آنلاین نرم‌افزار معرفی جاذبه‌های گردشگری استان گلستان با نام نگارستان رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی , امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان؛ امروز جمعه 26 بهمن ماه 97  همزمان با آخرین روز از برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران نسخه آنلاین اپلیکیشن جامع راهنمای گردشگری گلستان با نام نگارستان با حضور دکتر نورقلی پور نماینده مردم شریف کردکوی , بندرگز , بندرترکمن و گمیشان , لاریجانی مدیرکل بازاریابی و تبلیغات و گردشگری سازمان میراث فرهنگی,صنایع دستی و گردشگری  , مهندس کریمی مدیر کل میراث فرهنگی,صنایع دستی و گردشگری استان گلستان و مهندس تجری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گلستان رونمایی شد.
 مهندس کریمی مدیر کل میراث فرهنگی استان به معرفی این اپلیکیشن پرداخت و گفت: اپلیکیشن گردشگری استان با نام نگارستان در اسفند 96 تولید شد و هم اکنون در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه گردشگری نسخه آنلاین این نرم افزار رونمایی شد.
 وی در ادامه به هدف از راه اندازی این نرم افزار اشاره کرد و افزود: اپلیکیشن نگارستان با هدف معرفی ظرفیت های حوزه گردشگری در استان گلستان بویژه جاذبه های طبیعی, فرهنگی, سنتی و موقعیت استراتژیک استان در جهت ارتقا این ظرفیت ها و توسعه و تقویت زیر ساخت های گردشگری و فراهم سازی فرصت برای جذب حداکثری مسافر, ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای جامع شهری و روستایی استان در نظر گرفته شده است .
 مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در ادامه به نحوه دسترسی اشاره کرد و گفت: جهت دانلود و استفاده از اپلیکیشن نگارستان مخاطبان می توانند لینک مستقیم فایل نصب اپلیکیشن را از سرور پرتال اداره کل میراث فرهنگی , صنایع دستی و گردشگری استان گلستان و نیز کافه بازار دریافت نمایند .
 ابراهیم کریمی در پایان ابراز امیدواری کرد انشالله با راه اندازی اپلیکیشن گردشگری استان گلستان بتوانیم سفری خوش و لذت بخش را برای مسافران و گردشگران عزیز رقم بزنیم.

 

نسخه آنلاین اپلیکیشن نگارستان (اپلیکیشن جامع گردشگری گلستان) رونمایی شد

 

نسخه آنلاین اپلیکیشن نگارستان (اپلیکیشن جامع گردشگری گلستان) رونمایی شد

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .