عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آیین اختتامیه مرحله استانی مسابقات قرآنی «مدهامتان» برپا شد


آیین اختتامیه مرحله استانی مسابقات قرآنی «مدهامتان» برپا شد

آیین اختتامیه مرحله استانی مسابقات قرآنی «مدهامتان» برپا شد

 آیین اختتامیه سیزدهمین مرحله استانی مسابقات قرآنی «مدهامتان» با معرفی برگزیدگان با حضور مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان گلستان و مسئولین دستگاه های اجرایی در روز سه شنبه 30 بهمن ماه در مصلی شهرستان علی آباد کتول  برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، بر اساس آرای داوران در بخش حفظ کل حسین دهقان از گرگان، خلیلی از علی‎آباد کتول و حامد روشنی از شهرستان گرگان حائز مقام نخست تا سوم شدند.
در حفظ جزء ٣٠ زیر ١٦ سال میثم پاریاب از سیمن‎شهر، حافظ همایون از گنبدکاووس و بنیامین قره‎باش از شهرستان آق‎قلا توانستند مقام نخست تا سوم را به خود اختصاص دهند.
در بخش قرائت تحقیق حامد خدابخش از شهرستان گنبدکاووس، احسان بازدار از گنبدکاووس و رضا دهقان از شهرستان گرگان توانستند نفرات برگزیده این بخش باشند.
در بخش اذان زیر ١٦ سال محمدجواد مهدوی از کردکوی، محمدحسین ملکان از گرگان و سید ابوالفضل فیروزی از کردکوی مقام نخست تا سوم را به دست آورد و همچنین در این بخش محمدجواد مهدوی از کردکوی، محمدامین ملکان از گرگان و سید ابوالفضل فیروزی از کردکوی حائز رتبه‎های برتر شدند.
در بخش جزء ٣٠ خواهران فاطمه عباسی، سید فاطمه حسینی و عارفه مظفری به ترتیب مقام نخست تا سوم را به دست آوردند.
در بخش قرائت تقلیدی زیر ١٦ سال حسین جعفرنژاد از مینودشت، عرفان نجفی و محمد صابری از گرگان به ترتیب مقام نخست تا سوم این بخش را کسب کردند.
در بخش قرائت ترتیل خواهران زیر ١٦ سال کوثر حسینی، ستایش سادات مجازی و آتنا قزاق‎میری توانستند مقام‎های برتر این بخش را به دست بیاورند.
در بخش ترتیل زیر ١٦ سال بنیامین رسولی و عبدالمجید گوبی از گنبدکاووس و امیررضا پندی از کردکوی توانستند مقام نخست تا سوم این مسابقات را به دست بیاورند.
در بخش اذکار نماز در بخش خواهران زیر ١٦ سال فاطمه زهرا ملکا، فاطمه سدنی و نازنین صفری توانستند حائز رتبه شوند و در بخش نقاشی آیات قرآن سید بنیامین مراحلی، یونس پور سادانی و سید محمد رضائی و در بخش نقاشی خواهران ریحانه کابوسی، یگانه کفاش و فائزه احمدی توانستند رتبه‎های نخست تا سوم را کسب کنند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .