عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه با سرپرستان نشریات سراسری در استان گلستان برگزار شد


جلسه با سرپرستان نشریات سراسری در استان گلستان برگزار شد

جلسه با سرپرستان نشریات سراسری در استان گلستان برگزار شد

جلسه با سرپرستان نشریات سراسری در استان گلستان با حضور معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ  و ارشاد اسلامی گلستان در سالن اجتماعات آن اداره کل برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، احمد گلچین معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در این نشست گفت: موضوع ساماندهی توزیع آگهی های دولتی یکی از اولویت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است .
وی افزود: با توجه به مشکلات موجود سر راه نشریات ، ساماندهی توزیع وضعیت آگهی های دولتی استان یکی از اولویت ها است.
گلچین ادامه داد: طبق قانون می بایست تمام دستگاه ها و نهادها آگهی های خود را از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بین رسانه ها توزیع کنند .
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در خصوص مطالبات جامعه رسانه ، تصریح کرد: همراهی و همکاری جامعه رسانه برای دستیابی به مطالبات این قشر پر تلاش در کنار تلاش های فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از ضروریات است .
وی با اشاره به سامانه ای شدن توزیع آگهی های دولتی استان در سال 98 ، گفت: با توجه به همکاری قالب دستگاه های دولتی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، دستگاه های متخلف در توزیع آگهی ها علاوه بر دستگاه های نظارتی به استاندار نیز معرفی می شوند.
گلچین با اشاره به شروع بازدیدهای دوره ای از دفاتر نشریات استان ، افزود: سرپرستانی که چند نشریه در استان دارند حداکثر می توانند 2 نشریه خود را برای دریافت آگهی دولتی به ارشاد معرفی نمایند.
وی تاکیدکرد: فاکتورهای که برای دریافت وجه آگهی های دولتی به دستگاه ها ارائه می شود با تائید ارشاد اسلامی باشد تا رصد و پیگیری آن توسط دستگاه های نظارتی راحت تر صورت گیرد.
احمد گلچین در خاتمه مطالبه رسانه ای در  مسیر ساماندهی آگهی ها را موثر دانست و گفت : رسانه ها با افزایش کیفیت محتوای تولیدی و گزارش های خود در نشریات مکتوب برای افزایش مخاطب و گسترش فرهنگ مطالعه تلاش کنند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .