عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گرگانی مدیر زندان مرکزی از برگزاری محفل انس با قرآن کریم در زندان خبر داد


گرگانی مدیر زندان مرکزی از برگزاری محفل انس با قرآن کریم در زندان خبر داد

 

گرگانی مدیر زندان مرکزی : انس و الفت با قرآن کریم ، عامل شادابی روح و نشاط جسم است . دوستی با قرآن سبب باز شدن درهای برکت و باعث استجابت دعا می شود .
به گزارش روابط عمومی اداره کل زندان های گلستان ؛ با هدف انتشار فرهنگ و معارف قرآنی  و تبلور نور هدایت به قلب و جان مددجویان  با استعانت از آخرین معجزه  پیامبر اسلام ، محفل انس با قرآن در محل سالن ورزشی امام علی (ع) با حضور جمع کثیری از مددجویان قرآن دوست زندان مرکزی گرگان برگزار گردید .
گرگانی در این محفل ضمن تبریک میلاد با سعادت  حضرت فاطمه زهرا (س) به حضار و خوش آمد گویی به جمع مهمانان گفت : قرآن کریم سراسر اعجاز و شگفتی است . دوستی و انس با قرآن درهای رحمت  خدا را برایتان  باز می کند  و سبب استجابت دعاست . معانی عمیق و هدایت گر  مستتر  در ورای آیات قرآن  انسان  ساز است و با استخراج این معانی ، اخلاق زیبنده اسلامی را فرا گیرید .
 رییس شورای عالی قرآنی زندان مرکزی در ادامه افزود : عادت کنید همه روزه ساعاتی را با قرآن بگذرانید  اگر قرآن به قلب و دل شما رسوخ کند صبوریتی در شما جلوه گر میشود که تحمل دوران حبس را آسان تر می کند .
گرگانی به مناسبت این ایام خجسته و به برکت این محفل قرآنی ، گذشت از خطاهای انظباطی قابل اغماض مددجویان را اعلام کرد و گفت : رعایت قانون و احترام به همدیگر باعث توان دوچندان ما برای ایجاد فضایی بهتر همراه با امکانات رفاهی و قضایی بیشتری می کند و به برکت قرآن و حرمت مادر سادات حضرت زهرا (س) مسئولین قضایی با مرخصی چند روزه شما مددجویان موافقت نمودند .
حجت الاسلام عرب مسئول هیئت محبان و برگزار کننده این مراسم  گفت : جمعی از قاریان  جوان و نوجوان  استان به این محفل دعوت شده اند  و اجرای گروه تواشیح المتقین  شهرستان گرگان نیز بخش دیگری از مراسم  است .
 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 601
  • کد خبر : 58260