عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رضایتمندی خدمات گیرندگان باید هدف ارکان سازمان نظام مهندسی ساختمان باشد

مديركل راه وشهرسازي استان گلستان :

رضایتمندی خدمات گیرندگان باید هدف ارکان سازمان نظام مهندسی ساختمان باشد

رضایتمندی خدمات گیرندگان باید هدف ارکان سازمان نظام مهندسی ساختمان باشد

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان بیان داشت : رضایتمندی خدمات گیرندگان باید هدف ارکان و واحد های زیر مجموعه سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان باشد .

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان :  "حسین محبوبی " مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان که در مراسم تودیع و معارفه اعضای شورای انتظامی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان در روز گذشته حضور داشت بیان کرد: با توجه به سیاستگذاریهای دولت و وزارت راه و شهرسازی در رونق بخشیدن به ساخت و ساز مسکن و ارائه بسته های حمایتی جهت سازندگان و سرمایه گذاران در این بخش بسیار واضح است که سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و به طبع آن شورای انتظامی با حجم کاری بیشتری روبرو خواهند شد و لازم است با برنامه ریزی و راهبردی مدون در سرعت بخشیدن به امور بخش ساختمان تلاش بیشتری داشته باشند .

محبوبی افزود: تعامل و همکاری و اجرای درست دستور العمل ها و بخش نامه ها در حوزه ساخت و ساز از دیگر مواردی است که توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان رعایت شود.

در خاتمه طلی مراسمی از زحمات اعضای شورای انتظامی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان تقدیر و اعضای جدید این شورا معرفی شدند.

رضایتمندی خدمات گیرندگان باید هدف ارکان سازمان نظام مهندسی ساختمان باشد

 

رضایتمندی خدمات گیرندگان باید هدف ارکان سازمان نظام مهندسی ساختمان باشد

 

رضایتمندی خدمات گیرندگان باید هدف ارکان سازمان نظام مهندسی ساختمان باشد

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .