عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » راهکارهای حمایت از کارآفرینان و استارت آپها

در کمیته استانی طرح ملی تکاپو بررسی شد:

راهکارهای حمایت از کارآفرینان و استارت آپها

راهکارهای حمایت از کارآفرینان و استارت آپها

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی گلستان از برگزاری جلسه کمیته استانی طرح ملی تکاپو خبر داد و گفت: در این جلسه راهکارهای حمایت از کارآفرینان و استارت آپها مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ، موسی بی‌باک صبح امروز در جلسه بررسی راهکارهای حمایت از کارآفرینان و استارت آپها، اظهار کرد: با توجه به تغییر فضای کسب و کار از صنفی به مجازی و الکترونیکی و لزوم رشد و توسعه اقتصادی کسب و کارهای نوپای شهرگرگان ، تعامل و همکاری فیمابین این اداره کل و شهرداری گرگان بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: با همکاری و همسویی همه دستگاههای اجرایی و بهره مندی از امکانات و ظرفیتهای حوزه شهرداری، می توان شرایط تسهیل ارتباط بین سرمایه گذاران ریسک پذیر و دیگر بازیگران اکوسیستم کارآفرینی و همچنین رونق کسب و کارهای نوپا را فراهم کرد.

قدس علوی مدیر رسته فناوری اطلاعات طرح ملی تکاپو نیز در این جلسه گفت: استارت آپها برای بهتر دیده شدن نیاز به تبلیغات گسترده ای دارند که می توان از ظرفیتهای موجود در شهرداری مانند استند، کانتر و .... استفاده کرد.

همچنین رزاقی کارگزار استانی طرح ملی تکاپو ضمن تشریح اهداف طرح مذکور بیان کرد: با تشریک مساعی فیمابین شهرداری و ادارت کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی و میراث فرهنگی استان، میتوان صنعت توریسم، گردشگری و بوم گردی استان را رونق بیشتری بخشید.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 449
  • کد خبر : 58520