عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آماده باش اکیپ های نوروزی در کل استان

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان گلستان خبر داد

آماده باش اکیپ های نوروزی در کل استان

 معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از آمادگی اکیپ های بهره برداری و اتفاقات این شرکت در ایام نوروز در استان خبر داد. 
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، " مهیار خسروی" اظهار کرد: به منظور مدیریت مناسب و پایداری هر چه بیشتر ارائه خدمات مطلوب به مشترکین در ایام نوروز کلیه بهره بردارن در این شرکت به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.
خسروی بیان کرد: برنامه ریزی تیم های کشیک در تمام ادارات شهرستانی انجام گردیده بطوریکه مهم ترین وظیفه این واحدها تداوم خدمات رسانی به مردم و همچنین حل سریع مشکلات در هنگام بروز حوادث و اتفاقات ناگهانی در شبکه های آب و فاضلاب می باشد .
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان گلستان خاطرنشان کرد: هم اکنون وضعیت مخازن ذخیره و شبکه توزیع آب کاملا مطلوب است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد و شهروندان محترم در صورت مواجه با هرگونه مشکل مراتب را سریعا به سامانه ثبت گزارشات مردمی 122 اعلام کنند.
خسروی در پایان اظهار داشت کشیک های نوروزی از 29 اسفند ماه تا پایان 15 فروردین سال 98 به فعالیت خود به صورت شبانه روزی و مستمر در راستای خدمت رسانی به شهروندان عزیز استان گلستان ادامه خواهد داد.
 

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 507
  • کد خبر : 58598