عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فعالیت ۱۵ تیم بازرسی استاندارد در بازارهای نوروزی گلستان

مدیرکل استاندارد گلستان خبرداد:

فعالیت ۱۵ تیم بازرسی استاندارد در بازارهای نوروزی گلستان

فعالیت ۱۵ تیم بازرسی استاندارد در بازارهای نوروزی گلستان

مدیرکل استاندارد گلستان از فعالیت ۱۵ تیم بازرسی در بازارها،مراکز عرضه، شهربازی ها و جایگاه های عرضه سوخت مایع در ایام نوروز در گلستان خبر داد.
محمود فرمانی در مصاحبه با صدا و سیمای مرکز گلستان گفت: با توجه به افزایش مصرف برخی کالاها و خدمات در آستانه فرا رسیدن سال نو و ایام نوروز طرح ویژه نظارت نوروزی استاندارد از ۱۵ اسفند ۹۷ شروع شده و تا ۲۰ فروردین ۹۸ ادامه دارد.
دبیرشورای استاندارد گلستان افزود: در طرح نوروزی استاندارد، ۱۵ تیم 2 نفره بازرسی، بر بازار وشهربازی ها نظارت دارند و ترازوهای اصناف، نازل های جایگاه سوخت و جایگاهای CNG را  مورد بازرسی، نظارت و آزمون قرار می دهند.
فرمانی ادامه داد: با افزایش نظارت استاندارد بر مراکز عرضه، بازارهای نوروزی، شهربازی ها و ... بازار برای عرضه کالاها و خدمات غیراستاندارد و غیرایمن ناامن می شود.
مدیرکل استاندارد گلستان ضمن آرزوی سالی خوش برای کشور و استان افزود: هموطنان می توانند در ایام نوروز به منظور ارتباط با استاندارد گلستان  با تلفن 1517 یا سامانه پیامکی 30001517 تماس بگیرند و همچنین با ارسال کد ده رقمی مندرج در زیر نشان استاندارد برروی کالاهای موجود در بازار به سامانه پیامکی 10001517رأساً از اصالت پروانه کاربرد علامت استاندارد، اطمینان حاصل کنند.
طبق گفته فرمانی این کار با هدف حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان استاندارد انجام می شود.
 

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .