عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خانواده معظم شهدا هدیه های پروردگار متعال هستند


خانواده معظم شهدا هدیه های پروردگار متعال هستند

خانواده معظم شهدا هدیه های پروردگار متعال هستند

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شمالشرق 2؛ مدیر کل راه آهن شمالشرق 2 با اشاره به اهمیت وگرامیداشت یاد ونام شهیدان و تجلیل از مقام شامخ شهدای انقلاب شکوهمند اسلامی گفت : خانواده معظم شهدا هدیه های پروردگار متعال هستند تا ما با وجود آنان همواره به یاد و خاطره شهدای معظم باشیم.
محمد رضا قربانی اضافه کرد : خداوند به همه خانواده ها و فرزندان معظم شهدا اجر فراوان عنایت فرماید و امروز وظیفه همه ما است تا در خدمت به این انسانهای ایثارگر،صبور ودلداده باشنیم.

وی افزود: ما هرگز نباید یاد و نام شهدا را که برای عزت، آبرو، امنیت و پیشرفت اسلام تلاش کردند، فراموش کنیم.
وی تصریح کرد: سربلندی ایران اسلامی را مرهون از خود گذشتگی کسانی هستیم که از جان خود برای انقلاب شکوهمند اسلامی مایه گذاشتند وخداوند همراه کسانی است که اهل صبر و پایداری در راه خدا هستند و‌دنیا مکانی برای آزمونهای الهی است وما همواره در معرض امتحان هستیم و شهدا و خانواده ایشان از این آزمون سربلند بیرون آمدند.

 

وی خاطر نشان کرد: سربلندی ایران اسلامی را مرهون از خود گذشتگی کسانی هستیم که از جان خود برای ایجاد و حفظ این تحول مایه گذاشتند و ما موظفیم برای همه نسلهای امروز از این از خود گذشتگی ها صحبت کنیم و خانواده شهدا بهترین سفیران شاهد در جامعه اند.

 

خانواده معظم شهدا هدیه های پروردگار متعال هستند

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : راه آهن
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 611
  • کد خبر : 58760