عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح تقاطع غیر همسطح یساقی در بزرگراه گرگان- کردکوی با بیش از 7 میلیارد تومان اعتبار

با حضور استاندار و مسوولان گلستانی انجام شد:

افتتاح تقاطع غیر همسطح یساقی در بزرگراه گرگان- کردکوی با بیش از 7 میلیارد تومان اعتبار

افتتاح تقاطع غیر همسطح یساقی در بزرگراه گرگان- کردکوی با بیش از 7 میلیارد تومان اعتبار

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از افتتاح و بهره برداری پروژه تقاطع غیرهمسطح یساقی در بزرگراه گرگان- کردکوی عصر امروز شنبه با حضور استاندار و مسوولان استانی و شهرسانی خبر داد و گفت: برای بهره برداری از این پروژه بیش از 7 میلیارد تومان از محل اعتبارات رفع نقاط پرتصادف استان هزینه شده است.

"مهدی میقانی" در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل متبوع افزود: پروژه تقاطع یساقی یکی از پروژه‌های شاخص استان است که در دو فاز و به صورت زیرگذر در دو باند رفت و برگشت در حال ساخت است که از اول جاده یساقی تا اواسط جاده روشن آباد به طول 1500 متر امتداد دارد.

وی ادامه داد: مهمترین فعالیت های انجام شده در این پروژه شامل اجرای 140 عدد شمع، اجرای 305 متر دیوار رمپ، اجرای 350 متر دیوار فیسینگ(دیورا نگهداری از خاک)،اجرای 800 متر عملیات زیرسازی و روسازی روگذر گرگان-کردکوی و اجرای 35 متر زیرگذر عابرپیاده می باشد.

وی، اجرای منبع 135 هزار لیتری جمع آوری آبهای سطحی زیرگذر،اجرای 1200 متر راههای فرعی،اجرای 1130 مترمربع تابلیه اصلی زیرگذر و اجرای 6500 تن آسفالت از فعالیت های دیگر انجام شده در این پروژه می باشد.

میقانی اظهارکرد:اجرای فاز دوم آن که به صورت اجرای لوپ ضلع جنوب غربی و تکمیل رمپ های باقیمانده و دوربرگردان خواهد بود، بستگی به آزادسازی اراضی و املاک اطراف زیرگذر دارد.

240 کیلومتر از 5 هزارکیلومتر راه استان گلستان بزرگراهی است.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .