عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هنرنمایی هنرمندان تئاتر گنبد در فستیوال NAPA کراچی


هنرنمایی هنرمندان تئاتر گنبد در فستیوال NAPA کراچی

هنرنمایی هنرمندان تئاتر گنبد در فستیوال NAPA کراچی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن تبریک به این گروه گلستانی از هنرنمایی هنرمندان تئاتر گنبد در فستیوال NAPA کراچی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری افزود: اعضای گروه نمایشی نهان با  نمایش همین چند روز «SOME DAYS AGO »  به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در ششمین فستیوال بین المللی تئاتر و موسیقی پاکستان NAPA  شرکت کردند.
وی ادامه داد: نویسنده و کارگردان این اثر «سعید کاظمیان» است و  روح الله قربانی در مقام (دستیار کارگردان) ،سعید غریبی (مترجم گروه) ، نگین حمیدی، مهسا سبحانی و ساحل مدرسی (بازیگر) و عطا جان طیب (ویدئو) حضور داشنتد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در خاتمه، اظهار کرد: اجرای نمایش، دیدار مدیر آسیایی فستیوال NAPA با کارگردان و عوامل در آکادمی هنرهای دراماتیک کراچی، دیدار با نماینده خانه فرهنگ ایران در کراچی به دعوت کاردار اول ایران،برگزاری ورکشاپ با موضوع تئاتر در ایران بعد از انقلاب با معرفی گونه های نمایشی  تعزیه...روحوضی...سیاه بازی توسط سعید کاظمیان از جمله برنامه های این گروه نمایشی در این فستیوال بین المللی بود.
لازم به یادآوری است که این اثر تنها گروه پذیرفته شده از ایران در فستیوال بین المللی کراچی در تمام ادوار این جشنواره بوده و در این رخداد فرهنگی و هنری نمایندگان کشورهایی چون استرالیا، آلمان،ایتالیا،سریلانکا، انگلستان، فرانسه و گروه هایی از کشور میزبان هنرنمایی کردند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .