عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دستگاه های اجرایی گلستان با تعامل و هم افزایی نوروز خوبی برای مسافران و گردشگران استان رقم بزنند

مدیرکل میراث فرهنگی گلستان در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول در سال 97؛

دستگاه های اجرایی گلستان با تعامل و هم افزایی نوروز خوبی برای مسافران و گردشگران استان رقم بزنند

دستگاه های اجرایی گلستان با تعامل و هم افزایی نوروز خوبی برای مسافران و گردشگران استان رقم بزنند

سیزدهمین و آخرین جلسه شورای اداری شهرستان علی آبادکتول در سال 1397 با حضور فرماندار شهرستان علی آبادکتول , مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان علی آباد کتول ؛ یکشنبه 26 اسفندماه 97 سیزدهمین و آخرین جلسه شورای اداری شهرستان علی آبادکتول در سال 1397 با حضور هدایتی کتولی فرماندار شهرستان علی آبادکتول , ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مازندرانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان در محل فرمانداری برگزار شد.
 
در این نشست ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان ضمن گرامیداشت ایام به بیان اقدامات انجام شده در ستاد خدمات سفر اشاره و افزود: در سالهای گذشته استان گلستان به عنوان یک معبر به منظور تردد مسافرین نگریسته می شد لکن با اقدامات انجام شده اکنون به عنوان یک مقصد گردشگری و یک مکان مورد نظر برای اقامت مسافرین در نظر گرفته می شود.
 
وی ادامه داد: در سال گذشته بیش از یازده میلیون بازدید از استان صورت گرفته است و این نرخ سال به سال در حال افزایش است.
 
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان سپس به مقوله مهاجرت از روستا به شهر اشاره و افزود: این موضوع در سالهای گذشته به عنوان یک معضل اجتماعی در استان مطرح بود لکن با توجه به حوزه بوم گردی و اشتغال قابل توجه ایجاد شده در این زمینه موضوع مهاجرت معکوس شده است.
 
وی ادامه داد: از دستگاههای اجرایی انتظار داریم با افزایش تعامل و هم افزایی زمینه افزایش اقامت، بازدید و حضور گردشگران در استان را بیش از پیش مهیا نمایند تا امسال آمار گردشگران نسبت به سال گذشته رشد داشته باشد.
 
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان خاطرنشان نمود: شهرستان علی آبادکتول به عنوان قطب گردشگری استان گلستان و یکی از برندهای اصلی گردشگری در کشور شناخته می شود.
 
وی سپس با تاکید بر تسریع در روند احداث تله کابین در حوزه گردشگری کبودوال افزود: تله کابین انتظار چندین ساله مردم و مسئولین شهرستان است و انتظار این است که با تلاش مضاعف عملیات اجرایی آن آغاز گردد.
 
وی در خاتمه از اقدامات هدایتی کتولی فرماندار و دکتر قره خانی نماینده مردم شهرستان علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی در حمایت از حوزه گردشگری تقدیر و تشکر کرد.
 
در ادامه طبرسا دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان با بیان گزارش عملکرد شهرستان از  ایجاد چهار کمپ راهنمایان گردشگر و مسافرین نوروزی در شهرستان،  آمادگی کامل 80 واحد اقامتی جهت اسکان مسافرین و کنترل و نظارت از اماکن طی بازدیدهای مشترک با دیگر دستگاه ها در نوروز 98 خبر داد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .