عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اقامت بیش از 490 نفر در اقامتگاه های بوم گردی گلستان در روز گذشته

در روز 28 اسفندماه ؛

اقامت بیش از 490 نفر در اقامتگاه های بوم گردی گلستان در روز گذشته

اقامت بیش از 490 نفر در اقامتگاه های بوم گردی گلستان در روز گذشته

 مدیرکل میراث فرهنگی , صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از اقامت 494 نفر در روز گذشته 28 اسفندماه در اقامتگاه های بوم گردی استان گلستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی , امورفرهنگی و بین الملل اداره کل میراث فرهنگی , صنایع دستی و گردشگری استان گلستان ؛ ابراهیم کریمی گفت: 494 نفر روز گذشته 28 اسفندماه 97 در حدود 150 اقامتگاه بوم گردی استان اقامت داشتند.
 وی گفت : بوم گردی های استان کانون توجه گردشگران خارجی قرار گرفته است و ظرفیت قابل توجهی از این اقامتگاه های سنتی در اختیار گردشگران خارجی می باشد.
 کریمی خاطر نشان کرد : با توجه به ظرفیت های حوزه اکوتوریسم و طبیعت گردی استان گلستان , بستر خوبی برای ایجاد بوم گردی ها در سطح استان وجود دارد.
  وی افزود : با اقدامات صورت گرفته در چند سال اخیر در حوزه بوم گردی های استان , تا نوروز 98 ؛ 150 واحد اقامتگاه بوم گردی با 1500  ظرفیت اقامت مهیای میزبانی از مسافران و گردشگران است.
 کریمی گفت : توجه به ظرفیت بومی روستاهای هدف گردشگری استان گلستان , کمک به تولیدات داخلی و محلی و همچنین ایجاد اشتغال در روستاها, از اهداف ایجاد این اقامتگاه ها در سطح استان می باشد.
 وی با اشاره به استقبال مسافران و گردشگران از بوم گردی های استان گلستان خاطر نشان کرد : خوشبختانه بوم گردی های استان کانون توجه گردشگران خارجی قرار گرفته است و ظرفیت قابل توجهی از این اقامتگاه های سنتی در اختیار گردشگران خارجی می باشد.
 این مقام مسئول افزود : استقبال گردشگران از اقامتگاه های بوم گردی و سنتی گلستان موجب تحولی در حوزه گردشگری گلستان شده است و استان را به عنوان مقصد گردشگری معرفی کرده است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .