عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح دبیرخانه متمرکز ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان

ظهر امروز انجام شد؛

افتتاح دبیرخانه متمرکز ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان

افتتاح دبیرخانه متمرکز ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان

 دبیرخانه متمرکز ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان امروز 29 اسفندماه 97 با حضور روسای کمیته های عضو ستاد و مدیران دستگاه های اجرایی در محل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی , امور فرهنگی و بین الملل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان گلستان ؛ مراسم افتتاحیه دبیرخانه متمرکز ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان صبح امروز 29 اسفندماه 97 با حضور ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان ، سید ابوالقاسم صفوی فرماندار شهرستان گرگان , حسینقلی‌قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان , روسای کمیته های عضو ستاد و مدیران دستگاه های اجرایی در محل سالن جلسات اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان برگزار شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت : به منظور خدمات رسانی یکپارچه و شایسته به گردشگران و مسافرین نوروزی دبیرخانه متمرکز ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان بازگشایی شد.
ابراهیم کریمی امروز چهارشنبه ۲۹ اسفند در آیین افتتاح متمرکز دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان اظهار کرد: در این ستاد نمایندگان ثابت کمیته‌های خدمات سفر برای خدمت رسانی شایسته به مسافران و گردشگران نوروز 98 حضور می‌یابند.
مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان ادامه داد: ستاد خدمات سفر استان  برای پنجمین سال است که به شکل متمرکز دایر شده و هدف از ایجاد این ستاد رصد فعالیت‌های متمرکز استانی و رفع مشکلات احتمالی مسافران و گردشگران در اسرع وقت است.
کریمی متذکر شد:  در این دبیرخانه روزانه مباحث مربوط به سفر بررسی می‌شود و در صورت لزوم اقدامات مقتضی از سوی دستگاه‌های اجرایی با هماهنگی ستاد خدمات سفر را خواهیم داشت.
وی تاکید کرد: امروز خدا را شاکر هستیم که استان گلستان از معبر گردشگر به مقصد گردشگر تبدیل شده است و  هر چه جاذبه‌های گردشگری استان را بهتر معرفی کنیم آمار مسافران به استان افزایش می‌یابد.
مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان خاطرنشان کرد: گردشگری منجر به رونق اقتصادی و افزایش سرمایه‌گذاری در استان خواهد شد.
کریمی افزود: به منظور معرفی استان و اطلاع‌رسانی از ظرفیت اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی با محوریت روابط عمومی میراث فرهنگی و گردشگری استان بهره خواهیم جست.
وی یادآور شد: با وجود مشکلات به وجود آمده به دلیل شرایط جوی در استان نسبت به سال گذشته کاهشی در میزان اقامت در استان نداشتیم .
مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان از ۲۴۰ هزار بازدید از اماکن گردشگری و تاریخی استان در دو روز گذشته خبر داد و متذکر شد: با توجه به اطلاعات پلیس راه امیدواریم از امروز روند ورود گردشگران به استان گلستان افزایش یابد.
سید ابوالقاسم صفوی در آیین افتتاح متمرکز دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان اظهار کرد: حس مسئولیت پذیری اعضای کمیته خدمات سفر سبب شد که در ایام تعطیل، همکاران دستگاه‌های اجرایی برای رفاه مردم در این کمیته حاضر شوند.
فرماندار گرگان ادامه داد: قطعا خدمات ستاد تسهیلات خدمات سفر منجر به آن می‌شود که مسافران با آرامش و امنیت اوقات خوبی را در استان گلستان سپری کنند.
صفوی یادآور شد: با توجه به شرایط پیش آمده در حوزه اقتصادی کشور فرصت مغتنمی برای جذب گردشگر خارجی فراهم شده و با معرفی جاذبه‌های گردشگری گلستان می‌توانیم به رونق اقتصادی استان کمک کنیم.
وی گفت:  در سال‌های گذشته با تلاش های اداره کل میراث فرهنگی استان معرفی خوبی از استان گلستان صورت پذیرفته و قطعا امسال نسبت به سال گذشته میزان مسافران نوروزی استان افزایش خواهد یافت.
حسینقلی‌قوانلو، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان نیز در این مراسم اظهار کرد: زحمات شبانه‌روزی در این دبیرخانه  به منظو تسهیل خدمات سفر انجام می‌شود که جای قدردانی دارد.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال شرایط خاصی برای کشور حاکم است وظایف دستگاه‌های اجرایی دو چندان شده و در شرایط جنگ اقتصادی باید پرتلاش مسائل را دنبال کنیم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارات گلستان خاطرنشان کرد: مقام محترم رئیس جمهور تاکیدات فراوانی به ارائه خدمات سفر نوروزی به مسافران داشتند و باید تلاش کنیم یک نوروز شاد و خاطره‌انگیز و بدون دغدغه برای مسافران فراهم کنیم.
قوانلو یادآور شد: تمام تمهیدات لازم به منظور تسهیل در سفر گردشگران و مسافران به استان گلستان اندیشیده شده و امیدواریم بتوانیم اوقات خوبی را برای مسافران نوروزی فراهم کنیم.
وی گفت: در کنار بخش کشاورزی باید به خدمات به ویژه خدمات گردشگری توجه شود، با توجه به اینکه بخش کشاورزی به سمت مکانیزاسیون حرکت می کند اشتغال استان در گروی خدمات و گردشگری است‌‌.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارات گلستان افزود: با تلاش های صورت گرفته می توانیم گلستان را به قطب گردشگری کشور تبدیل کنیم تا از این طریق برای استان ارزش افزوده ایجاد شود.
قوانلو گفت: امیدواریم برای مسافران نوروزی خاطره خوبی را از سفر به استان گلستان رقم بزنیم و از این طریق بتوانیم میزان ماندگاری مسافران را در استان افزایش دهیم.


افتتاح دبیرخانه متمرکز ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .