عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سامانه ۱۲۴ جهت دریافت شکایات مردمی پیرامون کالا و خدمات در تمامی شهرستان‌های گلستان فعال است

بر اساس گزارش دبیرخانه خدمات سفر گلستان؛

سامانه ۱۲۴ جهت دریافت شکایات مردمی پیرامون کالا و خدمات در تمامی شهرستان‌های گلستان فعال است

سامانه ۱۲۴ جهت دریافت شکایات مردمی پیرامون کالا و خدمات در تمامی شهرستان‌های گلستان فعال است

به دلیل مشکلات ناشی از سیل برای ساعاتی ارتباط با سامانه ۱۲۴ ( دریافت گزارشات/شکایات مردمی پیرامون کالا و خدمات) در دو شهرستان مختل شده بود که با پیگیری‌های انجام شده برطرف شد.
به گزارش روابط عمومی , امورفرهنگی و بین الملل اداره کل میراث فرهنگی , صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، بر اساس گزارش کمیته نظارت و تنظیم بازار ستاد خدمات سفر استان گلستان تعداد ۲۱ مورد گزارش مردمی از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ ( دریافت گزارشات/شکایات مردمی پیرامون کالا و خدمات)  در نخستین روز از سال ۱۳۹۸ ثبت شده است‌.
 
به دلیل مشکلات مربوطه به سیل در دو شهرستان مراکز اخذ گزارش‌های مردمی برای ساعتی مختل شده بود و در حال حاضر ۱۴ مرکز در شهرستان‌های استان آماده گزارش‌های مردمی است.
 
تعداد هشت مورد گشت مشترک بر مبنای گزارش‌های مردمی در روز گذشته اتفاق افتاده و همچنین ۶ شعبه سیار تعزیرات حکومتی در سطح شهرستان‌ها فعال هستند.
 
در حال حاضر  نزدیک به ۸۰۰ واحد صنفی به صورت کشیک آماده خدمات رسانی به مسافران و گردشگران هستند .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .