عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید هیات رییسه سازمان نظام مهندسی ساختمان از دفاتر نمایندگی گنبد و علی آباد کتول


بازدید هیات رییسه سازمان نظام مهندسی ساختمان از دفاتر نمایندگی گنبد و علی آباد کتول

  هیات رییسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان گلستان در دفتر نمایندگی شهرستانهای گنبد کاووس و علی آباد کتول حضور یافتند. 

به گزارش روابط عمومی سازمان در این جلسات که به منظور بازدید و بررسی عملکرد این دفاتر صورت گرفت مسایل و مشکلات موجود در صنعت ساختمان به خصوص در این دو حوزه مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست ها که به صورت جداگانه برگزار شد، رییس سازمان با اشاره به وضع موجود و لزوم عبور از آن گفت: باید همه مدیران و دفاتر سازمان برای گذر از این بحران تلاش نمایند.

عبدالجلال ایری افزود: دفاتر نمایندگی در واقع بازوهای اجرایی سازمان در استان هستند و ارائه خدمات به موقع و مناسب و البته قانونی از سوی آن ها وجهه سازمان را ترمیم می کند.

وی تاکید کرد: برای برون رفت از وضع فعلی باید برنامه محور و قانونگرا بوده و از حاشیه ها دوری کنیم.

نائب رییس اول نظام مهندسی ساختمان نیز در این نشست ها گفت: به دلیل رکود در صنعت ساخت و ساز اوضاع مالی سازمان وضع مناسبی ندارد و باید سعی شود تا مشکلات موجود به نوعی مرتفع شود.

سید مجتبی موسوی تاکید کرد: دفاتر باید در اجرای مناسب قوانین بسیار دقت نمایند. وی افزود: هیات مدیره تمام تلاش خود را در اعتلای نظام مهندسی ساختمان و دفاتر نمایندگی انجام خواهد داد.

در این دو جلسه بر استقلال دفاتر نمایندگی به ویژه در شرق استان، تدوین منشور خدمات متقابل مردم و نظام مهندسی ساختمان، شناسایی نقاط ضعف سازمان و بیان راه حل ها و ... تأکید شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .