عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 17 پروژه گازرسانی شهرستان گنبد کاووس به بهره برداری رسيد


17 پروژه گازرسانی شهرستان گنبد کاووس به بهره برداری رسيد

 در هشتمین روز از دهه مبارک فجر، تعداد 17 پروژه گازرسانی شهرستان گنبدکاووس با حضور دکتر عباسی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، حمیدی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد ، مدیر عامل گاز گلستان و تنی چند از مسئولین استان و شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

 به گزارش روابط عمومی شرکت، مهندس صفرعلی جمال لیوانی در این مراسم ضمن گراميداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خصوص جزئیات گازرسانی به پروژه های شهرستان گنبد گفت : خوشبختانه شهرستان گنبد در دهه مبارک فجر با تعداد 17 پروژه گاز رسانی بالاترین حجم تعداد پروژه های را بویژه در بخش روستایی داشته و رتبه اول را به خود اختصاص داده است .

 وی افزود: از مجموع 24 روستای قابل افتتاح در دهه فجر تعداد 10 روستا شامل مرجان آباد،عنایت آباد، آبادان تپه، ملک علی تپه ، کوچک خرطوم،ابه پلنگ، کوچک دیگ سید، کوچک بردی کر، محمدآباد، حاجی قلیچ اختصاص به شهرستان گنبد دارد که در این رابطه تعداد 8 هزار و 328 نفر از مردم شریف منطقه از این موهبت الهی بهره مند خواهند شد

 مهندس جمال لیوانی تصریح کرد: در بخش ديگر نیز تعداد 7 پروژه مربوط به واحدهاي صنعتی مي باشد که با حضور مسئولین استان و شهرستان در اين روز مورد بهره برداري قرار گرفت.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در مجموع می توان گفت برای گازرسانی به 17 پروژه شهرستان گنبد افزون بر 39 میلیارد و 730 میلیون ریال هزینه شده است .

 مهندس جمال لیوانی افزود: در حال حاضر در شهرستان گنبد از مجموع 160 روستای موجود تعداد 110 روستا از نعمت گاز بهره مند شده اند و تعداد 6 روستا نیز در دست اجرا می باشد.

 وی در ادامه با اشاره به ضرورت اهتمام به مقوله صرفه جویی در فصل سرما گفت: همکاری و مشارکت حداکثری مردم عزیز به منظور صرفه جویی درمصرف گاز بسیار مهم و همواره مورد تاکید می باشد، زیرا تنها با کم کردن حداقل یک درجه دمای محیط حدود 6 درصد در مصرف گاز صرفه جویی خواهدشدکه این امر میتواند ما را در راستای استمرارجریان گاز و ارائه خدمات به موقع یاری نماید.

 مدیرعامل گاز گلستان درخاتمه رعایت نکات ایمنی را از عوامل مهمی خواند که مشترکین باید به آن توجه نمایند بویژه کنترل دودکش ها و اطمینان از محکم بودن و مسدود نبودن مسیر آن و همچنین استفاده از بست فلزی مناسب برای جلوگیری از نشت گاز که می تواند از بروز حوادث ناگوار بویژه مرگ خاموش پیشگیری نماید .

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .