عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عملیات اجرایی ایجاد تاسیسات آب شیرین کن شهرهای بندرترکمن و گمیشان آغاز شد


عملیات اجرایی ایجاد تاسیسات آب شیرین کن شهرهای بندرترکمن و گمیشان آغاز شد

عملیات اجرایی ایجاد تاسیسات آب شیرین کن شهرهای بندرترکمن و گمیشان آغاز شد

 در پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، عملیات اجرایی ایجاد تاسیسات آب شیرین کن شهرهای بندرترکمن و گمیشان باحضور معاون عمرانی استانداری گلستان، مدیر عامل شرکت آبفا گلستان، فرماندارن و جمعی از مسئولین شهرهای بندرترکمن و گمیشان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان گلستان ، مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان در این مراسم گفت: طرح ايجاد تاسيسات آب شیرین کن بندر تركمن و گميشان به روش BOO با مشاركت شركت رعد آب جنوب و با اعتبار 300 ميليارد ريال اجرا خواهد شد.

مهندس رحمتی خاطر نشان کرد طرح ایجاد تاسیسات آبگیر و آب شیرین کن گمیشان و بندترکمن را شامل تامین مالی ،طراحی،تهیه و خرید ، اجرای،نصب و راه اندازی ،بهره برداری ، نگهداری و مالکیت (BOO) به مدت 15 سال بیان کرد.

وی با اشاره به اینکه در گلستان ظرفیت آبی موجود نصف ظرفیت آبی مورد نیاز هم نیست و پیشبینی و تدابیر لازم برای آینده ضرورت دارد خاطر نشان کرد قرار است، شرکت سازنده در مدت 14 ماه آینده این طرح را به شرکت آبفای گلستان تحویل دهد که با بهرهبرداری از این طرح ظرفیت تولیدی آب شیرین 7600 مترمکعب در روز افزایش مییابد.

نماینده مردم شهرستانهای بندرگز، کردکوی، بندرترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از وزیر نیرو و مجموعه صنعت آب وفاضلاب کشور گفت: حل مشكل آب در استان گلستان نيازمند نگاه بلند و مسئولانه مي باشد و توقع مي رود تا وصول نتيجه براي حل مشكلات تعللي به جود نيايد.

دکتر نظری مهر با تاکید بر استفاده از توان بخش خصوصي جهت اجراي پروژه هاي آب وفاضلاب خاطر نشان کرد امنیت و ارزش افزوده سرمایه گذاری از الویت های مهم سرمایه گذاران بخش خصوصی می باشد.

وی با اشاره به توانایی سرمایه گذار بخش خصوصی در پروژه آب شیرین کن شهرهای بندر ترکمن و گمیشان تصریح کرد ان شاءالله دولت محترم هم با تمام قوا از این طرح حمایت خواهد کرد.

 

عملیات اجرایی ایجاد تاسیسات آب شیرین کن شهرهای بندرترکمن و گمیشان آغاز شد

 

عملیات اجرایی ایجاد تاسیسات آب شیرین کن شهرهای بندرترکمن و گمیشان آغاز شد

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 1668
  • کد خبر : 6108