عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برنامه های جمعیت هلال احمر استان گلستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشریح شد


برنامه های جمعیت هلال احمر استان گلستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشریح شد

برنامه های جمعیت هلال احمر استان گلستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشریح شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان برنامه های این جمعیت به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن و مراسم راهپیمایی این روز را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گلستان، مجتبی اکبری با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی برنامه های این استان در روز ۲۲ بهمن ماه و مراسم راهپیمایی ، گفت: در این جلسه به حضور پرشور و منسجم تمامی اعضاء و کارکنان هلال احمر استان در راهپیمایی سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکید شد.

اکبری از برپایی ایستگاه سلامت در مسیر راهپیمایی مردم استان خبر داد و افزود: اعضای جوان جمعیت هلال احمر استان در این ایستگاه خدماتی همچون تست فشارخون و قندخون به راهپیمایان ارائه خواهند کرد.

وی با بیان اینکه چادرهای فراخوان و عضوگیری جوانان و داوطلبان در مسیر راهپیمایی این روز برپا خواهد شد، تصریح کرد: اعضای جوان و داوطلب استان، از میان راهپیمایان و علاقمندان به عضویت در جمعیت هلال احمر ثبت نام خواهند کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گلستان خاطرنشان کرد: 48 چادر امداد و نجات، 23خودروی آمبولانس و کمکدار و 385نیروی امدادی در روز ۲۲ بهمن ماه در مسیر راهپیمایی مردم استان مستقر خواهند شد و به ارائه خدمات امدادی می پردازند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .