عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » راه اندازی سامانه 1522 پرداخت قبوض آب بها در استان گلستان


راه اندازی سامانه 1522 پرداخت قبوض آب بها در استان گلستان

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان از راه اندازی سامانه ۱۵۲۲ پرداخت قبوض آب بها در استان گلستان خبرداد.

مهندس محمد هادی رحمتی افزود :در راستاي ارتقاء ارائه خدمات و دسترسی ساده تر همشهريان به خدمات پرداخت قبوض ، سامانه پرداخت تلفني 1522 منطبق با اهداف وزارت نيرو، توسط شرکت آب و فاضلاب شهری استان گلستان راه اندازي شده است.

به گزارش پایگاه خبری شرکت ، مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان با بیان مطلب فوق اظهار داشت: علاوه بر راه اندازی سامانه مذکور با توجه به اهمیت ارائه خدمات الکترونیکی و به منظور دسترسی سریع و آسان مشترکین به خدمات شرکت آب و فاضلاب گلستان ؛ کليه خدمات فروش و خدمات پس از فروش بر پهنه وب در اختیار مشترکین و همشهریان قرار گرفته است.

وی توسعه و گسترش فرهنگ پرداخت غیرحضوری قبوض و ارایه خدمات الکترونیکی را در پیشبرد اهداف شرکت و تحقق دولت الکترونیک بسیار حائز اهمیت خواند و افزود : خوشبختانه با اطلاع رسانی های گسترده توسط این شرکت در خصوص روش های پرداخت الکترونیکی و نحوه اقدام، میزان پرداخت های الکترونیکی قبوض آب بها از ابتدای سال جاری تاکنون رشد قابل توجه ای داشته است.

مهندس رحمتی در تشریح مزایای استفاده از سامانه سراسری ارایه و پرداخت الكترونیكی قبوض آب گفت : با راه اندازی این سامانه مردم استان می توانند با سامانه تلفنی 1522 تماس بگیرند و با استفاده از شناسه قبض و پرداخت، پرداخت خود را انجام دهند و دیگر نیازی نیست برای پرداخت ها در بانكها حضور یابند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 1368
  • کد خبر : 6416