عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نمایشگاه فروش بهاره گرگان افتتاح شد


نمایشگاه فروش بهاره گرگان افتتاح شد

دهمین نمایشگاه فروش بهاره شهرستان گرگان با 252 غرفه توسط 195 مشارکت کننده از استانهای مختلف در محل دائمی نمایشگاه بین المللی گرگان گشایش یافت.

 به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، نمایشگاه فروش بهاره شهرستان گرگان با حضور مهندس قوانلو، رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان و جمعی از مسئولین اجرایی استان و شهرستان در نمایشگاه بین المللی گرگان افتتاح شد .

 مهندس قوانلو ، در مراسم افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و فروش بهاره گرگان گفت: برگزاری نمایشگاههای فروش بهاره بعنوان یکی از برنامه های تنظیم بازار شب عید به منظور ارائه محصولات با کیفیت مطلوب و با قیمت مناسب و جلوگیری از افزایش قیمت ها به ویژه در ایام پایانی سال توسط سازمان صورت می گیرد.

 رئیس سازمان افزود: نمایشگاه فروش بهاره شهرستان گرگان در252 غرفه و توسط 195 مشارکت کننده از استانهای گلستان ، تهران، خراسان رضوی ،قم، آذربایجان شرقی و خراسان جنوبی برپا شده و اقلام مورد نیاز مانند آجیل و خشکبار، شکلات و شیرینی، مواد غذایی و پروتئینی، کیف و کفش، البسه و پوشاک،مرغ و ماهی با 5 تا 15 درصد تخفیف به مردم عرضه می گردد .

 رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان همچنین از اجرای طرح فروش فوق العاده ویژه ایام پایان سال توسط فروشگاه های مختلف در سطح استان خبر داد و گفت: علاوه بر دو نمایشگاه فروش بهاره، صدها فروشگاه در شهرهای مختلف گلستان فروش فوق العاده خواهند داشت.

 وی اظهار داشت: بازرسین سازمان ، اداره کل تعزیرات و مجمع امور صنفی در این نمایشگاه مستقرند و بر قیمت کالاها و اجناس عرضه شده و بر سایر تخلفات احتمالی رسیدگی و نظارت خواهند نمود.

 قوانلو در پایان گفت : نمایشگاه فروشبهاره از دهم لغایت پانزدهم اسفندماه بمدت شش روز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی گرگان دایر است و مردم می توانند صبح ها از ساعت 9 الی 14 و عصرها از ساعت 16 الی 21 از این نمایشگاه بازدید و اقلام مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 1989
  • کد خبر : 6792