عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور نیروی متخصص به توسعه گردشگری گلستان کمک می کند

کریمی:

حضور نیروی متخصص به توسعه گردشگری گلستان کمک می کند

حضور نیروی متخصص به توسعه گردشگری گلستان کمک می کند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان از به کارگیری نیروهای متخصص غیر اداری برای مشورت گرفتن در این حوزه خبر داد و گفت: اعتقادی به این ندارم که همه چیز را می دانم.

 به گزارش روابط عمومی وامورفرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، ابراهیم کریمی در آئین تکریم و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان، افزود: بسیاری از افراد در بخش خصوصی مشغول به کار هستند اما به دلیل داشتن دغدغه در بحث میراث فرهنگی، این مباحث را دلسوزانه پیگیری می کنند.

 وی ادامه داد: باقابلیت و پتانسیل هایی که در گلستان وجود دارد می توان گام های موثری در جهت توسعه گردشگری و ایجاد رونق اقتصادی در استان برداشت.

 این مسئول گلستانی تصریح کرد: خوشبختانه نگاه ویژه استان به این حوزه جای امیدواری دارد از این نظر که برای همه آنها رونق گردشگری در استان و ایجاد اشتغال از طریق صنایع دستی اهمیت دارد و این شرایط حمایتی را برای ما مهیا می کند.

 وی وجود تعامل بین دستگاه های اجرایی را یکی از عوامل موفقیت دانست و تصریح کرد: در گذشته همواره تلاشم در هر بخشی که کار کردم بر این بوده تا با سایر دستگاه های اجرایی همکاری داشته باشم و این یکی از راهای رسیدن به موفقیت جمعی است.

 کریمی با بیان این نکته که شهرهای استان قابلیت زیادی در جذب گردشگر دارند، افزود: نگاهم در این حوزه نه سیاسی است و نه مرزی؛ بنا دارم در شهرهای استان یک رقابت صحیح برای جذب گردشگر ایجاد کنم از این رو تلاش فرمانداران و سایر دستگاه های هر شهرستان در راستای توسعه شهر ضروری است.

 وی با بیان این نکته که دو موضوع آشوراده و دیوار تاریخی گرگان در دستور کار قرار خواهند گرفت، افزود: ایجاد گردشگری در جزیره آشوراده و ثبت جهانی دیوار تاریخی گرگان را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان خاطر نشان کرد: در حوزه صنایع دستی باید به روزی برسیم که ابریشم و جاجیم بافی جایگزین خاتم شود.

 به گفته ابراهیم کریمی،سه حوزه صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری به مانند زنجیر متصل به یکدیگر هستند به همین خاطر باید هرسه همزمان باهم تقویت شوند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : چلنگر
  • بازدید : 922
  • کد خبر : 6903