عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هماهنگی مالکان جایگاهها و فروشندگیهای عرضه بنزین استان برگزار شد

به منظور هماهنگی و امادگی بیشتر در ایام نوروز:

جلسه هماهنگی مالکان جایگاهها و فروشندگیهای عرضه بنزین استان برگزار شد

جلسه هماهنگی مالکان جایگاهها و فروشندگیهای عرضه بنزین استان برگزار شد

در راستاي سياستها و وظايف ذاتي شركت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان و لزوم آمادگي كامل صاحبان مجاري عرضه سوخت بمنظور ارائه خدمات مطلوب و مستمر به آحاد مردم شريف استان گلستان و زائرين معزز حضرت ثامن الحجج (ع) بالاخص در ايام نوروز ، جلسه اي با ماليكن جايگاهها و فروشندگيهاي عرضه بنزين استان گلستان برگزار گرديد.

در ابتدا ابوالفضل روح اللهي معاون بازرگاني منطقه در خصوص مفاد اطلاعیه ابلاغی به مجاري عرضه باموضوع الزام خدمات رسانی در ایام نوروزی و ضرورت مديريت برعملکرد نقطه عرضه بويژه از تاريخ 93/12/20 لغايت 94/1/20 توضيحات مبسوطي ايراد نمودند.

در ادامه امير بني كريمي_مدير منطقه پيرامون رسالت و نقش جايگاهها در امر سوخترسانی و تلاش در جهت تحقق اهداف شركت ملي پخش و اطمینان از بهره برداری کلیه ظرفیتها و تجهیزات و نیروهای موجود جهت نیل به عالیترین سطح آمادگی و ارایه بهترین خدمات در ایام پایانی سال و آغازین سال نو ايراد سخن نموده و به آمادگي مجاري عرضه در پاسخگويي به مشتريان و بازرسين اعزامی در ايام نوروزي تأكيد كرد.

وی اظهار کرد:استان گلستان از مسافرخیزترین استانهای کشور در ایام تعطیلات سال نو به شمار می رود که به دلیل حجم بالای تردد مسافران در ناوگان حمل و نقل زمینی این استان، عرضه سوخت بنزین و CNG در جایگاهای منطقه به حدود دو برابر افزایش می یابد.

بنی کریمی با بیان اینکه در این بازه زمانی(93/12/20 لغايت 94/1/20) اکیپهای بازرسی این شرکت در بخشهای فنی، عملیاتی، بازرگانی و بازرسیهای کمی و کیفی به صورت مستمر در حال بررسی و نظارت بر وضعیت خدمات رسانی در جایگاهها و کیفیت کمی و کیفی فراورده های توزیع شده میباشند ،از مدیران مجاری عرضه خواست همکاریهای لازم را با بازرسان شرکت همچون گذشته بعمل آورند.

شایان ذکر است بمنظور تقدير از عملكرد يكساله و تبريك فرا رسيدن بهار طبيعت لوح ياد بودي به كلية صاحبان مجاری عرضه از سوي مدير منطقه تقديم شد.

جلسه هماهنگی مالکان جایگاهها و فروشندگیهای عرضه بنزین استان برگزار شد

 

جلسه هماهنگی مالکان جایگاهها و فروشندگیهای عرضه بنزین استان برگزار شد

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .