عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عمليات ساماندهي تقاطع كمربندي آق قلا- بندرتركمن آغاز شد


عمليات ساماندهي تقاطع كمربندي آق قلا- بندرتركمن آغاز شد

عمليات ساماندهي تقاطع كمربندي آق قلا- بندرتركمن آغاز شد

عمليات ساماندهي تقاطع كمربندي محور آق قلا– بندرتركمن با اعتبار 26 ميليارد ريال ظهر پنجشنبه با حضور معاونت عمراني استاندار گلستان، نماينده مردم گرگان و آق قلا در مجلس، مديركل راه و شهرسازي و هيئت همراه، فرماندار آق قلا و شماري ديگر از مسوولان استاني و شهرستاني در محل پروژه آغاز شد.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس"علي بخش رستمي" مديركل راه و شهرسازي گلستان در حاشيه آيين عمليات اجرايي اين تقاطع به خبرنگاران گفت: حجم ترافيك بالا و وقوع حوادث جاده اي طي سال هاي گذشته، اين تقاطع را سانحه خيز كرده بود كه براي مديريت ترافيك عبوري و رفع سانحه خيز بودن تقاطع، ساماندهي آن در دستور كار قرار گرفت.

به گفته وي، اين پروژه كه با پيگيري هاي مستمر مسوولين استاني و شهرستاني به اجرا درآمد بناست به صورت ميدان و با نام ميدان زندگي اجرا شود و ظرف مدت دو سال به بهره برداري برسد.

رئيس شوراي حمل و نقل گلستان اضافه كرد: منابع مالي آن نيز از محل اعتبارات سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور با عنوان رفع نقاط پرحادثه به تصويب رسيده است.

رستمي تصريح كرد: در سال هاي گذشته اين تقاطع با نصب چراغ هاي راهنمايي و رانندگي، نصب سرعت گير و علائم ايمني به طور نسبي ساماندهي شده بود اما به منظور علاج بخشي و بهسازي كامل، طرح ساماندهي آن براي مطالعه به مهندس مشاور واگذار شد و پس از مطالعه، مورد تصويب سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور قرار گرفت.

اين تقاطع در ابتداي محور آق قلا به سمت بندرتركمن واقع شده است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .