عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اهدای خون توسط کارکنان اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان

در آستانه سال جدید انجام شد:

اهدای خون توسط کارکنان اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان

اهدای خون توسط کارکنان اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان

 به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان،صبح امروزکارکنان این اداره کل در آستانه فرارسيدن سال نو و عيد نوروز در اقدامی خداپسندانه خون خود را جهت مداوای بیماران نیازمند اهدا کردند.

مشاور مدیرکل و مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان ضمن تبريك حلول سال جديد، با بيان اين مطلب كه نيكويي و سخاوت زيباترين خصلت خلقت پروردگار مي باشد كه در وجود آدمي براي ايجاد حس مودت و نوع دوستي قرار داده است، افزود: اهداي خون هم نماد بارزي از اين خصلت زيباي خلقت است و انسان هاي زيادي سخاوتمندي و نيكوكاري خود را با آن نشان مي دهند.

محمدمهدی خالقی افزود: بيماري ها و اتفاقات خبر نمي كنند و تعطيل پذير هم نيستند و هميشه وجود دارند چه ايام تعطيل و چه در ايام غير تعطيل و نياز به اهداي خون دائمي است که الحمدلله مردم نوع دوست و نیکوکار ایران اسلامی نسبت به این موضوع آگاهی دارند و همیشه در راستای اهدای خون خود به نیازمندان پیشگام هستند.

وی در ادامه گفت: هدف کارکنان اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان هم از اهدای خون، عمل به وظیفه شرعی خود و فراهم آوردن زمینه شادمانی و درمان بیماران نیازمند از طریق سارمان انتقال خون در آستانه سال جدید می باشد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 1052
  • کد خبر : 7072