عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مهندس عباسی اعلام کرد: 3 مدال طلا ، 1 مدال نقره و 2 مدال برنز حاصل عملکرد تیم های ورزشی کارگران گلستان در المپیاد ورزشی کارگران کشور+گزارش تصویری


مهندس عباسی اعلام کرد: 3 مدال طلا ، 1 مدال نقره و 2 مدال برنز حاصل عملکرد تیم های ورزشی کارگران گلستان در المپیاد ورزشی کارگران کشور+گزارش تصویری

مهندس عباسی اعلام کرد: 3 مدال طلا ، 1 مدال نقره و 2 مدال برنز حاصل عملکرد تیم های ورزشی کارگران گلستان در المپیاد ورزشی کارگران کشور+گزارش تصویری

 مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان در جمع خبرنگاران استان گفت: عملکرد مناسب و بسیار خوب تیمهای اعزامی کارگران گلستان به المپیاد ورزشی کارگران کشور منجر به کسب 3 مدال طلا ، 1 مدال نقره و 2 مدال برنز در رشته های مختلف شد.

مهندس امراله عباسی افزود: المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور انتخابی مسابقات کارگری 2015 ایتالیا، اسفند ماه سال جاری در استان مازندران با حضور 2200ورزشکار در 25 رشته ورزشی برگزار شد.

وی گفت: استان گلستان نیز کاروان 43 نفره ورزشکاران کارگر خود را در قالب 10 تیم (9تیم آقایان و 1 تیم بانوان ) در رشته های : اسکواش ، والیبال سالنی ، والیبال ساحلی ، بسکتبال ، دو و میدانی ، کوهنوردی ، دوچرخه سواری ، وزنه برداری ، تنیس روی میز آقایان و تنیس روی میز بانوان به این مسابقات روانه نمود.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به عناوین کسب شده توسط تیم های اعزامی از استان گلستان گفت: والیبال ساحلی با حضور 24 تیم در شهرستان نور برگزار گردید که در فینال مسابقات تیم نامی طیور گلستان موفق شد در دو ست متوالی تیم مازندران را شکست دهد و قهرمان مسابقات والیبال ساحلی کار گران کشور شود تیم مازندران دوم و تیم خراسان رضوی مقام سوم را کسب کردند.

وی افزود: تیم اسکواش کارگران استان با ترکیب اشکان اتحادی ، محمد مصدق و شعیب فروغی توانست مقام اول این مسابقات را کسب کند 24ورزشکار در این دوره از مسابقات حضور داشتندکه در ساری برگزار گردید.

عباسی اظهار داشت: در مسابقات تنیس روی میز آقایان 60 ورزشکار به صورت دوره ای در مرحله اول و تک حذفی در مرحله بعد با هم رقابت کردند که در پایان رامین شریعتی از گلستان مقام اول این دوره از مسابقات راکسب نمود.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: در وزن 94 کیلو گرم مسابقات وزنه برداری آقای مهدی رضایی با ثبت رکورد 334 کیلو گرم در مجموع توانست مقام دوم این دوره از مسابقات را کسب نماید.این مسابقات در بابل برگزار گردید.

امراله عباسی اضافه کرد: امین پور نجف، در رقابتهای رده سنی 30 تا 39 سال در رشته دوچرخه سواری و در ماده تایم تریل انفرادی که با حضور 47 ورزشکار از 16 استان کشور مسیر 4 کیلومتری میدان معلم بابلسر تا میدان امام حسین این شهر را رکاب زدند مقام سوم را کسب نمودند.

وی اظهار داشت: تیم بسکتبال کارگران استان با نتیجه 75 بر 61 موفق بر غلبه بر کرمانشاه شد و مقام سوم را این دوره از مسابقات را بدست آورد.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان در پایان اعلام کرد: لازم به ذکر است استان گلستان در رده بندی استانها با کسب 3 مدال طلا ، 1 مدال نقره و 2 مدال برنز در جایگاه 8 کشور قرار گرفت.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 1189
  • کد خبر : 7075