عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاري دوره هاي آموزشي امداد و نجات در گاز گلستان


برگزاري دوره هاي آموزشي امداد و نجات در گاز گلستان

  رئیس پدافند غیر عامل و مدیریت بحران گاز گلستان در مصاحبه با پایگاه خبری شرکت از برگزاري دوره هاي آموزشي امداد و نجات در گاز گلستان خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی، سید جواد میرشاهدهی افزود: واحد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت با هدف ارتقای سطح دانش و معلومات پرسنل اجرایی و امداد رسان دوره آموزشي ویژه ای را برنامه ریزی و اجرا نمود .

 وی در خصوص جزئیات برگزاری این دوره آموزشی گفت: در اين دوره که به مدت 2 روز و با حضور تعداد 25 نفر از همکاران واحد های بهره بر داری ، امور مهندسی ،hse ، بازرسی فنی ، اداری و حراست در محل مرکز آموزش گاز گلستان انجام شد پیرامون اصول و مبانی پدافند غیر عامل مباحثی مهمی مطرح گرديد.

وی اظهار داشت: در روز اول این دوره آموزشی با توجه به نوع فعاليت واحدهای مختلف در خصوص اهمیت پدافند غیر عامل از دیدگاه مقام معظم رهبری،تهدیدات و پدافند غیرعامل،حلقه های استراتژیک ، اهداف پدافند غیر عامل مباحثی مطرح شد.

 میر شاهدهی در ادامه تصریح کرد:در روز دوم نیز ابعاد سازه های امن و مقاوم ،اصول دفاع غیرعامل ، مشکلات و چالشهای پدافند غیر عامل مطرح گردید.

 رئیس پدافند غیر عامل گاز گلستان در خاتمه سطح بر گزاری این دوره و نتایج آن را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت:تلاش داریم تا با برنامه ریزی های متنوع این دوره ها درسنوات آینده نیز بصورت مستمر انجام پذیرد تا به اهداف مورد نظر شرکت در راستای توسعه آموزش پدافندغیرعامل واستفاده از اصول پدافند در اجرای سازه ها گام برداریم.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .