عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » محور كردكوي –گلوگاه پرترددترين محور گلستان در دور اول تعطيلات نوروزي بود


محور كردكوي –گلوگاه پرترددترين محور گلستان در دور اول تعطيلات نوروزي بود

محور كردكوي –گلوگاه پرترددترين محور گلستان در دور اول تعطيلات نوروزي بود

مدير راهداري راه و شهرسازي گلستان اعلام كرد: محور كردكوي – گلوگاه در غرب استان بيشترين ميزان تردد وسايل عبوري را در دور اول تعطيلات نوروزي داشته است.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس "عادل مصدقي" در گفت و گويي خبري، گفت: براساس اعلام روزانه مركز مديريت راه هاي استان، در دور اول تعطيلات نوروزي امسال، محور كردكوي – گلوگاه با 234 هزار و 944 تردد در حالت رفت و برگشت، بيشترين ميزان تردد در بين محورهاي استان را به خود اختصاص داده است.

به گفته وي، بعد از آن بيشترين ترددها به ترتيب در محورهاي مينودشت – جنگل گلستان، آزادشهر- خوش ييلاق و گرگان – شاهرود ثبت شده است.

مصدقي ادامه داد: ساعات اوج ترافيك در اين محورها بين ساعات 18 تا 19 عصر گزارش شده و اغلب، وسايل عبوري سبك از آنها تردد داشته اند.

مدير راهداري راه و شهرسازي گلستان اظهاركرد: وضعيت ترافيك در دور اول تعطيلات نوروزي در اين محورها، نيمه سنگين اما روان بوده و راهداران با 347 بار تردد در محورهاي استان، 276 مورد امدادرساني و خدمات رساني از قبيل كمك به مسافرين در راه مانده و كمك به راه اندازي خودروهاي معيوب مسافران نوروزي را انجام داده اند.

مصدقي افزود: مركز مديريت راه هاي استان با شماره 5-01732223131 در طول شبانه روز براي ارائه آخرين وضعيت راه ها و انتخاب كوتاه ترين و بهترين مسير در خدمت رانندگان عزيز مي باشد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .