عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید فرماندار آق قلا ازروند اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی


بازدید فرماندار آق قلا ازروند اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی

بازدید فرماندار آق قلا ازروند اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی

فرماندار شهرستان آق قلا به همراه تعدادی از اعضای شورای اداری شهرستان از پست برادران شهید حبیب لی بازدید و از عملکرد اعضای جوان و داوطلب جمعیت هلال احمر آق قلا ابراز رضایت کرد.

رئیس شعبه جمعیت هلال احمر آق قلا گفت: در این بازدید فرماندار شهرستان از روند اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی و تحولی شگرفی که در جریان عملیاتی سازی اهداف طرح در شهرستان نسبت به سنوات گذشته صورت پذیرفت، رضایت کامل خویش را اعلام و از زحمات شبانه روزی تمامی تلاشگران قدردانی کرد.

باقری افزود: تأکید بر راهنمای دقیق و مؤثر مسافرین نوروزی با هدف اقامت مسافرین در شهرستان و بهره مندی از ظرفیت های گردشگری و جاذبه های تاریخی از تأکیدات هیوه چی، فرماندار شهرستان آق قلا به تیم اجرایی طرح بوده است.

بازدید فرماندار آق قلا ازروند اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی

وی در ادامه ضمن اشاره به ظرفیت بالای جوانان؛ امدادگران و نجاتگران شهرستان آق قلا خاطر نشان کرد: آنچه که باعث جلب توجه و نظر تمامی مسافرین و هموطنان عزیز گردیده، حضور جوانان شیعی و اهل تسنن شهرستان همراه و همگام باهم در ارائه خدمات راهنمایی و امدادی است.

رئیس شعبه جمعیت هلال احمر آق قلا ضمن قدردانی از زحمات بی دریغ تیم اجرایی طرح در شهرستان گفت: کلامم در قدردانی از تلاش های شبانه روزی همکاران و جوانان؛ امدادگران و نجاتگران داوطلب حاضر در طرح که عاشقانه در حال خدمت هستند؛ به معنای واقعی کلمه قاصر است.

بازدید فرماندار آق قلا ازروند اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی

در ادامه اجرای طرح نوروزی همزمان با فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، رئیس شعبه جمعیت هلال احمر آق قلا به اتفاق معاون امداد و نجات، داوطلبان و مسؤل امور ایثارگران جمعیت هلال احمر گلستان ؛ با خانواده شهید حاجی محمد سقر اولین شهید ترکمن و اهل سنت منطقه دیدار و یاد و خاطره آن شهید و تمامی آلاله های گلگون سال های عشق و حماسه و ایثار را گرامی داشتند.

گفتنی است که در این دیدار پزشک داوطلب شهرستان باحضور در منزل شهید، پدر و مادر شهید حاجی محمد سقر را ویزیت و اقدامات لازم و ضروری درمانی را در دستور کار خویش قرار داد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .