عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ابتکار اعضای داوطلب پست شهید برزمینی در ارائه خدمات به مسافرین نوروزی


ابتکار اعضای داوطلب پست شهید برزمینی در ارائه خدمات به مسافرین نوروزی

ابتکار اعضای داوطلب پست شهید برزمینی در ارائه خدمات به مسافرین نوروزی

اعضای داوطلب پست شهید برزمینی پارک جنگلی دلند شهرستان رامیان با ذوق و علاقه ای وصف ناپذیر به گونه ای متفاوت در حال ارائه خدمات در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی هستند.

رئیس شعبه جمعیت هلال احمر شهرستان های آزادشهر و رامیان در این رابطه گفت: این اعضای داوطلب، در اقدامی جالب با رنگ آمیزی تخم مرغ سفالی و حک نمودن شعار طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی وتقدیم به هموطنان و مسافرین عزیز؛ توجه همگان را به خود جلب نمودند.

شکی در ادامه افزود: جوانان عزیز ما در اقدامی دیگر، تعداد 400 کارت طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی را با درج اصول هفت گانه جمعیت هلال احمر و نکات ایمنی سفر در قسمت پشت کار؛ تهیه و در اختیار مسافرین قرار داده اند.

وی در ادامه ضمن اشاره به توجه خاص تمامی اعضا حاضر در این طرح نسبت به ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)؛ گفت: ماشین نویسی القاب حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا(س) بر روی خودروهای هموطنان عزیز به خواست آنان توسط اعضای جوان پست شهید برزمینی؛ از دیگر ابتکارات این جوانان است.آنان همچنین با پخش مداحی مداحان و ذاکران اهل بیت (علیهم السلام) باعث ایجاد فضای خاص معنوی در محل پست، شدند.

ابتکار اعضای داوطلب پست شهید برزمینی در ارائه خدمات به مسافرین نوروزی

شکی با اشاره به استقبال بسیار خوب خردسالان نسبت به حضور در فضای دوستدار کودک این پست خاطرنشان کرد: حضور ثابت یکی از اعضای داوطلب به عنوان مربی در فضای دوستدار کودک و برپایی ایستگاه نقاشی و اهدای جوایز به بهترین نقاشی ها؛ از اقدامات شایسته اعضای خوش ذوق پست شهید برزمینی پارک جنگلی دلند است.

رئیس شعبه جمعیت هلال احمر شهرستان های آزادشهر و رامیان در پایان ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی همکاران و تمامی جوانان، امدادگران و نجاتگران داوطلب این شعبه در ارائه خدمات به هموطنان عزیز اعلام داشت: در ادامه این اقدامات در روز یکشنبه 9/1/94 با ایده خوب دوستان شاهد برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی همراه با پخت غداها و شیرینی های سنتی منطقه رامیان در پست پارک جنگلی دلند خواهیم بود.

ابتکار اعضای داوطلب پست شهید برزمینی در ارائه خدمات به مسافرین نوروزی

شهرستان های آزادشهر و رامیان در شرق گلستان با جادبه های طبیعی و گردشگری متعدد از قبیل: منطقه گردشگری گل رامیان، آبشارهفت گانه، غار دیو سفید(همراه با تنها سمندر زرد ایرانی که در دل غار زندگی می کند) و آبشار زیبای شیرآباد(عروس آبشارهای ایران) شهر خان ببین، آبشار سرخه، پارک جنگلی دلند، امامزادگان آق امام و امام زاده بی بی یان سعدآباد؛ نتها بخشی از زیبایی های این مناطق است که همواره مورد توجه خاص گردشگران و مسافرین نوروزی بوده است.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .