عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار رئیس امورایثارگران شرکت ملی گاز ایران و مدیرعامل گازگلستان با خانواده شهید گرزین


دیدار رئیس امورایثارگران شرکت ملی گاز ایران و مدیرعامل گازگلستان با خانواده شهید گرزین

 حسین ربیعیان رئیس دفترمدیرعامل و رئیس امورایثارگران شرکت ملی گازایران بهمراه مهندس صفرعلی جمال لیوانی مدیرعامل وتنی چند ازاعضاء پایگاه بسیج شهید گرزین شرکت گاز استان گلستان بمناسبت فرا رسیدن سال جدید 94 با حضور در منزل شهید گرزین با خانواده معظم این بزگوار دیدار نمودند.

 به گزارش روابط عمومی گاز گلستان، در این دیدار صمیمی رئیس امور ایثارگران شرکت ملی گاز یران ضمن تبریک سال نو از حضورش درجمع صمیمی خانواده شهید گرزین ابراز خوشنودی نمود.

 ربیعیان دیدار با خانواده های معظم شهداء را افتخار و توفیق بزرگی دانست که در این ایام باشکوه که مقارن با شهادت بنت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) نیز گشته نصیب ماشده است.

 رئیس امور ایثارگران شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: شهدا انسانهای وارسته و والا مقامی هستند که خردمندانه هدف خود را انتخاب نمودند و در این راه برای سر بلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستی خویش را تقدیم انقلاب کردند.

 در ادامه مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان نیز ضمن تبریک سال جدید برگزاری این دیدار را به فال نیک گرفت و گفت:خانواده های معظم شهدا و ایثارگران چشم و چراغ ملت هستند و پاسداري از خون شهداء و ارزشهاي والاي اسلام عزيز را وظيفه ای دانست که باید به آن توجه ویژه ای نمود .

 مهندس صفرعلی جمال لیوانی افزود:دعاهای ارزشمند خانواده های بزرگوار شهدا می تواند ما را در تحقق اهداف شهدای والا مقام که یکی از مهمترین آنها خدمت رسانی مطلوب به مردم شریف و شهید پرور می باشد یاری نماید.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .