عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی آموزش های بازار محور مرکز فنی و حرفه ای مراوه تپه


برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی آموزش های بازار محور مرکز فنی و حرفه ای مراوه تپه

برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی آموزش های بازار محور مرکز فنی و حرفه ای مراوه تپه

 بمنظور ترویج آموزش های فنی و حرفه ای، 3 نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی آموزش های بازار محور، توسط مرکز آموزش فنی و حرفه ای مراوه تپه در ایام نوروز برگزار شد.

 مرکز آموزش فنی و حرفه ای مراوه تپه در ایام تعطیلات نوروزی با برپایی 3 نمایشگاه فروش صنایع دستی و غذایی تولید شده توسط کارآموزان مرکز و آموزشگاه آزاد، حضوری موثر در معرفی قابلیت های گردشگری شهرستان مراوه تپه به مسافرین نوروزی داشت.

 پنجه که، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان مراوه تپه هدف از برپایی این نمایشگاه ها را معرفی قابلیت های بومی، محلی شهرستان به گردشگران و مسافرین نوروزی عنوان نمود. وی همچنین ارائه آموزش های مرتبط با صنایع دستی را بر اساس سند آمایش سرزمینی از اولویت های کاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای مراوه تپه ذکر کرده و به آمادگی این مرکز در ارائه این آموزش ها در سطح شهرستان اشاره نمود.

 شایان ذکر است این نمایشگاه ها که به همت مرکز آموزش و فنی و حرفه ای شهرستان و آموزشگاه های آزاد تابعه برگزار گردید، در محل روستای صادق آباد ( جنگل گلستان)، آرامگاه مختومقلی فراغی شاعر بزرگ ترکمن و ورودی شهر مراوه تپه برگزار گردید و فروش صنایع دستی، پخت انواع نان محلی، شیرینی و غذاهای سنتی منطقه، بازی های بومی محلی و ... از جمله بخش های این نمایشگاه ها بود.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .