عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » راهداران گلستان براي موج دوم سفرهاي نوروزي آماده شدند

مديرکل راه و شهرسازي:

راهداران گلستان براي موج دوم سفرهاي نوروزي آماده شدند

راهداران گلستان براي موج دوم سفرهاي نوروزي آماده شدند

مديركل راه و شهرسازي گلستان اعلام كرد: توان راهداري و امدادي راهداران در ساعات اوج ترافيك و در مواقع ضرورت در موج دوم سفرهاي نوروزي افزايش مي يابد.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس "علي بخش رستمي" در گفت و گويي خبري، گفت: در حال حاضر 516 نفر از نيروهاي مجرب راهداري در قالب 37 اكيپ امدادي و راهداري در طول 81 محور استان بصورت شبانه روزي مشغول خدمات رساني به مسافران نوروزي هستند كه در صورت ضرورت و وقوع شرايط بحراني، توان امدادي و راهداري آنان افزايش خواهد يافت.

رستمي با اشاره به اجرای موفقیت‌آمیز طرح راهداری نوروزی در طول هفته نخست سال 94، گفت: اميدوارم با كمك دستگاههاي خدمات رسان عضو ستاد تسهيلات خدمات نوروزي استان بتوانيم در كنترل ترافيك محورها و ايجاد شرايطي امن و بي خطر براي تعطيلات پاياني مسافران نوروزي نيز، به خوبي اقدام شود.

رئيس شوراي حمل و نقل گلستان از رانندگان خواست كه براي جلوگيري از انسداد راه ها با توجه به فرارسيدن روز طبيعت و رسيدن بموقع آنان به مقصد، سفر خود را به اوقات پاياني تعطيلات موكول نكنند و با راهداران و نيروهاي پليس راه همكاري لازم را داشته باشند.

رستمي با تاكيد بر اينكه رعایت سرعت مطمئنه و توجه به علائم ایمنی جاده‌ای در رانندگی شرط نخست داشتن سفری ایمن است از رانندگان خواست كه حتما قبل از سفر از آخرين وضعيت راه هاي استان در اين ايام از طريق مركز مديريت راه هاي استان به شماره 5-01732223131 و يا تلفن گوياي 141 و سامانه پيامكي 1000141 آگاه شوند.

وي گفت كه راهداران و عوامل راهداري اداره كل راه و شهرسازي گلستان تا 17 فروردين ماه بصورت شبانه روزي و با آمادگی کامل پذیرای مسافران نوروزي و زائران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج می باشد.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .