عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دولت و ملت، همدلی و همزبانی، شعاری پرمحتواست که بزرگترین معنای آن وحدت است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

دولت و ملت، همدلی و همزبانی، شعاری پرمحتواست که بزرگترین معنای آن وحدت است

دولت و ملت، همدلی و همزبانی، شعاری پرمحتواست که بزرگترین معنای آن وحدت است

 مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی گلستان در جلسه شورای معاونین این اداره کل ضمن اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری گفت: «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» یک شعار پرمحتوا و پرمعناست که بزرگترین و مهمترین معنای آن وحدت است و وجه تمایز دولت‌ جمهوری اسلامی با دیگر دولت‌ها این است که در میهن ما دولت‌ها از پشتوانه عظیم ملت برخوردار هستند.

مهندس امراله عباسی گفت: بدون شک همکاری صمیمانه و دوسویه ملت و دولت همواره ایران اسلامی را در مسیر شکوفایی و پیشرفت قرار داده و موجب توانمند شدن نظام در عرصه های مختلف داخلی و خارجی شده است که نمونه ی بارز آن موفقیت جدید تیم مذاکره کننده ایران در مذاکرات هسته ای با گروه 1+5 می باشد.

وی افزود: اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی با اتکا با ظرفیتهای بسیار مناسب خود می تواند نقش موثری در تحقق شعار سال از طریق مرتفع کردن مشکلات جامعه کارگری که بزرگترین قشر جامعه هستند و اتخاذ تصمیمات مناسب برای ایجاد استغال مولد، ایفا کند.

مهندس عباسی با بیان اینکه انتخاب هوشمندانه نام سال توسط مقام معظم رهبری می تواند در راستای رفع نیازهای کشور در بخش‌های مختلف توسعه هم افزایی ایجاد نماید، افزود: رهبری عزیز بر اساس نگاه کلی به اوضاع و احوال کشور، منطقه، جهان و با توجه به آینده مردم و انقلاب ، سال‌ها را نامگذاری می نمایند.

امراله عباسی افزود: مقام معظم رهبری با تعیین شعار از همه آحاد جامعه خواسته اند با زبان و عمل وحدت داشته باشند.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان بر موضوع دوری از شعارزدگی در مسیر تحقق شعارهای سال تعیین شده از سوی رهبری تاکید و خاطرنشان کرد:عنایت به شعارهای سال نباید در حد یک حرف باقی بماند بلکه نیاز به تلاش و برنامه ریزی برای عملیاتی شدن دارد که مدیران این اداره کل باید در زمینه خدمت رسانی مطلوب به ارباب رجوع و تحقق اهداف عالیه، برنامه ریزی مناسبی داشته باشند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 805
  • کد خبر : 7554