عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پروژه هاي اولويت دار در راس فعاليت ها باشد

مديركل راه و شهرسازي گلستان:

پروژه هاي اولويت دار در راس فعاليت ها باشد

پروژه هاي اولويت دار در راس فعاليت ها باشد

مديركل راه و شهرسازي گلستان از مديران ستادي و شهرستاني اداره كل خواست كه با توجه به محدوديت منابع مالي موجود، تعريف پروژه هاي اولويت دار را در راس امور عمراني خود در سال جاري قرار دهند.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس "علي بخش رستمي" در اولين جلسه شوراي اداري اين اداره كل در سال 94 با تبريك ايام نوروز و عرض خدا قوت به پرسنل اداره كل، افزود: براي اجراي اين پروژه ها نيز از خيرين و حمايت هاي نمايندگان مجلس و فرمانداران استفاده شود.

رستمي همچنين از روساي شهرستاني خواست كه از يكايك پروژه هاي خود اطلاعات كافي كسب كرده و در جلسات شوراي اداري شهرستان ها و كميته برنامه ريزي، حضور موثر داشته باشند.

مديركل راه و شهرسازي گلستان اعلام كرد: طبق نظرسنجي دستگاههاي نظارتي و بررسي هاي كارشناسي و مردمي، عملكرد وزارت راه و شهرسازي رضايت بخش بوده است.

به گفته رستمي، عملكرد 51 مدير پايه و مياني اداره كل راه و شهرسازي گلستان نيز، متوسط به بالاست و بنده از اين عملكرد راضي هستم.

وي با بيان اينكه حوزه اداره كل راه و شهرسازي ابر دستگاه در استان و ابر وزارتخانه در كشور است، ادامه داد: ما يك تيم كاري هستيم كه برآيند تلاش هاي همه مجموعه منتج به موفقيت هاي كنوني شده است.

گزينش صحيح و آموزش، رويكرد ما در توسعه منابع انساني است

مديركل راه و شهرسازي گلستان با بيان اينكه توسعه يك سازمان يا تشكيلات منوط به توسعه منابع انساني آن است، گفت: رويكرد علمي ما در توسعه منابع انساني، گزينش درست افراد در پست هاي مديريتي و آموزش آنهاست زيرا كه نقش آنان در توسعه اين حوزه مهم است.

رستمي افزود: نخستين شاخصي كه در حوزه توسعه منابع با نگاه مديريتي بايد به آن پرداخته شود، رضايتمندي شغلي است.

وي بيان داشت: علي رغم گماردن افراد در مسووليت هاي مورد علاقه و متناسب با شخصيت آنان؛ ارائه مزايا، تشويق ها و تنبيهات نيز در رضايتمندي شغلي مديران و كاركنان موثر است.

رستمي با بيان اينكه در بخش مالي از هر روزنه قانوني براي ارتقاي رفاهي و رضايتمندي شغلي آنان بهره مي بريم، ادامه داد: مسووليت نعمتي است كه خداوند براي بندگانش مهيا كرده و بايد شاكر خدا باشيم و شرط وافي و كافي اين شكرگزاري، جديت و پشتكار در امور محوله و انجام بموقع تعهدات سازماني، خدمت به مردم و اربابان رجوع است.

مدیركل راه و شهرسازی گلستان با بيان اينكه نقش ما كارگزاران دولت در ايجاد همدلي با مردم پررنگ تر است، گفت: لازمه ايجاد اين همدلي و تحقق شعار سال رهبري، همراهي بيش از پيش با مردم است.

وي با بيان اينكه دستيابي به اين هدف به عملكرد ما كارگزاران دولت بر مي گردد، اظهاركرد: مقام معظم رهبري، در هشت سال گذشته، اشاره اش در شعار سال، بيشتر به مسايل اقتصادي كشور بود اما شعار امسال معظم له، تدبیر هوشمندانه ای است كه نكات و معاني عميق تري دارد.

رستمي با اشاره به اينكه هر سازمان دو بازخورد دروني و بيروني دارد، تصريح كرد: بازخورد بيروني به تعاملات و انسجام دروني و بازخورد بيروني به تعاملات ما با مردم بر مي گردد كه هر دو لازم و ملزوم و اثرگذار بر يكديگرند.

مديركل راه و شهرسازي گلستان گفت: با توجه به تاكيد استاندار محترم استان مبني بر انسجام دروني بايد اين انسجام را با سياست ها و اهداف دولت همسو كرده و آن را بروز دهيم.

در ابتداي اين نشست هر يك از مديريت هاي اداره كل به ارائه گزارشي از عملكرد حوزه كاري خود در سال 93 پرداخته و در پايان نيز از روساي شهرستاني فعال در طرح راهداري نوروزي با اهداي لوح سپاس تقدير شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .