عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیر امور آب وفاضلاب منطقه گرگان رتبه برتر شرکت های آب وفاضلاب کشور را کسب کرد


مدیر امور آب وفاضلاب منطقه گرگان رتبه برتر شرکت های آب وفاضلاب کشور را کسب کرد

مدیر امور آب وفاضلاب منطقه گرگان رتبه برتر شرکت های آب وفاضلاب کشور را کسب کرد

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان گلستان در هشتمين همايش مديران امور آب وفاضلاب شهرها و شهرستان‌هاي کشور که با حضور وزیر نیرو، مدیرعامل شرکت مهندسی آب وفاضلاب در برج ميلاد تهران برگزار شد، مدیر امور آب وفاضلاب منطقه گرگان رتبه برتر در سطح شرکت های آب و فاضلاب کشور را کسب کرد.

در این همایش مدیرعامل شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور گفت: خدمت‌رساني بي‌وقفه و صيانت از کيفيت آب جزو ذات کار مديران آب و فاضلاب است و اين موضوع باعث ارتقای اعتماد مردم به آبفا مي‌شود.

مهندس حمیدرضا جانباز افزود : با توجه به چالش‌هاي زيادي که در بخش آب و فاضلاب وجود دارد، بايستي به توسعه سرمايه انساني در آب و فاضلاب توجه بيشتري شود؛ زيرا ما نيازمند مديراني هستيم که نگاه بين‌المللي داشته باشند، ولي در حد ملي تصميم بگيرند و در مقياس شهري اجرايي کنند.

وی اظهار داشت: درنظرداريم در قالب برنامه‌اي ، آموزش داخلي و خارجي برای مدیران برقرار کنيم و درحال تدوين برنامه فوق در شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور هستيم.

بر اساس همین گزارش طی لوح تقدیر از سوی وزیر نیرو از تلاشهای صادقانه و مشارکت فعال مهندس داود احمدی نصرآبادی مدیر امور آب وفاضلاب منطقه گرگان به جهت پیشبرد اهداف و برنامه های صنعت آب وفاضلاب در سال 93 قدردانی شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 2394
  • کد خبر : 8159