عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تعاون سمبل همدلی و همزبانی است

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گلستان:

تعاون سمبل همدلی و همزبانی است

تعاون سمبل همدلی و همزبانی است

 معاون امور تعاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: تعاون سمبل همدلی و همزبانی است و قطعا بخش تعاون با رونق اقتصادی متحول خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان، سید حمید کلانتری در جشن بزرگداشت مقام کارگر و تجلیل از برترین‎های جامعه کارگری گلستان با بیان اینکه تعاون سمبل همدلی و همزبانی است، اظهار کرد: اگر رابطه‎ بین تعاونی‎ها رونق بگیرد بخش تعاون متحول خواهد شد.

وی تصریح کرد: وزارت کار و تعاون با شناخت درست شرایط مسئولیت و وظیفه اجتماعی در راستای فعالیت های خود تلاش می‎کند.

معاون امور تعاون وزیر کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: نقش کارفرمایان در کنار کارگران بسیار با اهمیت است چرا که با کارآفرینی عرصه فعالیت‎های کارگری ایجاد می‎شود و در کنار این دو دولت نقش تسهیل کننده را بر عهده دارد.

کلانتری افزود: در سال‎های اخیر با توجه به تحریمات مشکلات زیادی در جامعه کارگری ایجاد شد و با فضای تلاش می‎توانیم این نارسایی ها را جبران کنیم.

معاون امور تعاون وزیر کار و رفاه اجتماعی ابراز داشت: امسال با یک حرکت منسجم و کارشناسان توانستیم به نتیجه اولیه خوبی برسیم و موفقیت دیپلماسی جمهوری اسلامی از موفقیت درخشان کشور است و باید بیندیشیم چه عاملی باعث شده که ما به این موفقیت در کنار شش کشور صنعتی و اقتصادی بزرگ جهان قرار بگیریم.

کلانتری با بیان اینکه همدلی و هم زبانی عامل موفقیت دیپلماتیک کشور است، گفت: در بالاترین سطح همدلی و همزبانی بین قوا و رئیس جمهوری و مقام مظعم رهبری توانستیم یکی از بزرگترین مشکلات کشور را حل کنیم.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 1143
  • کد خبر : 8227