عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توسعه آموزش های فنی وحرفه ای در دستور کار جلسه رسمی شورای شهر گرگان


توسعه آموزش های فنی وحرفه ای در دستور کار جلسه رسمی شورای شهر گرگان

توسعه آموزش های فنی وحرفه ای در دستور کار جلسه رسمی شورای شهر گرگان

 در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر گرگان که با حضور تمامی اعضای شورای اسلامی شهر گرگان، شهردار، رئیس و مسئولین مرکز آموزش فنی وحرفه ای برادران گرگان برگزار گردید، گزارش عملکردی از فعالیت های آموزش های فنی و حرفه ای در شهر گرگان ارائه گردید.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان، در این جلسه جافر رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان گرگان با ارائه گزارش عملکردی از فعالیت های این مرکز، گفت: در راستای توسعه آموزش های مهارتی این مرکز با هدف توسعه آموزش های بازار محور و همچنین مشاغل خانگی به ارائه آموزش های متنوع پرداخته و توانسته است با برگزاری نمایشگاههای مختلف در سطح شهر گرگان گام های مهمی در ترغیب جوانان جویای کار به سمت این آموزش ها بردارد.

 وی همچنین با اشاره به اینکه آموزش فنی و حرفه ای نیاز به حمایت و کمک همه مسئولین دارد، افزود: برای تشویق و ترغیب کارآموزان و همچنین آشنایی اولیه برای ورود به بازار کار، نیاز به اختصاص دادن مکان دائمی برای برگزاری نمایشگاه ارائه دستاوردهای کارآموزان فنی وحرفه ای است.

 جافر همچنین آمادگی مرکز آموزش فنی و حرفه ای گرگان را برای ارائه آموزش های مهارتی به کودکان خیابانی اعلام نمود و گفت: بمنظور سامان بخشیدن به وضع معیشتی کودکان خیابانی و توانمند نمودن آنان برای رغبت پیدا نمودن آنان به سمت آموزش های فنی وحرفه ای، لازمه هماهنگی های آن از سوی شهرداری و شورای شهر می باشد.

 صادقلو شهردار گرگان نیز در این جلسه با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته توسط آموزش فنی وحرفه ای، گفت: 2 مکان برای نمایشگاه دائمی ارائه دستاوردهای آموزش های فنی وحرفه ای در نظر گرفته شده است که در روزهای آتی هماهنگی های لازم آن نیز صورت خواهد گرفت.

 صادقلو همچنین با استقبال از ارائه دوره های آموزشی برای کودکان خیابانی، این دوره ها را مفید دانسته و گفت: شهرداری گرگان تلاش خود را خواهد نمود تا این دوره ها اجرایی شود.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .