عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آغاز رقابت واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی برای انتخاب برترین ها


آغاز رقابت واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی برای انتخاب برترین ها

 معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از آغاز رقابت واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی برای انتخاب واحدهای نمونه در سال 93 و تجلیل از آنان در روز صنعت و معدن از هفته گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، حسین طلوعیان گفت: رقابت واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی برای انتخاب واحدهای نمونه در سال 93و تجلیل از آنان در روز صنعت و معدن از هفته گذشته با اطلاع رسانی از طریق سایت این سازمان، ارسال پیامک، ادارات شهرستانی صنعت، معدن و تجارت و همچنین بررسی عملکرد آنان در ستاد شهرستانی آغاز گردیده است .

 وی افزود: دهم تیر هر سال مصادف است با روز صنعت و معدن و از این رو فعالیتهای واحدهای تولیدی و صنعتی بر اساس شاخص های تعریف شده مورد ارزیابی قرار گرفته و در نهایت از بین داوطلبانی که حائز بالاترین امتیاز ها شده باشند ، برترین ها انتخاب و معرفی می گردند .

 وی گفت: در سالجاری واحدهای نمونه صنعتی ، واحدهای نمونه معدنی در دو رسته زیر زمینی و روباز، مکتشف نمونه، واحدهای صنایع معدنی نمونه، طرح های نمونه، پیشکسوتان صنعتی و معدنی نمونه، پس از بررسی و ارزیابی از بین داوطلبین انتخاب و در مراسم روز صنعت و معدن از برگزیدگان تجلیل و قدردانی بعمل خواهد آمد .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 1427
  • کد خبر : 8385