عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رفع مشکلات کارگران، مصداق همدلی و همزبانی دولت و ملت است

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان:

رفع مشکلات کارگران، مصداق همدلی و همزبانی دولت و ملت است

رفع مشکلات کارگران، مصداق همدلی و همزبانی دولت و ملت است

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: ارج نهادن به قشر زحمتکش و پرتلاش کارگر و رفع مشکلات این قشر مصداق همدلی و همزبانی دولت و ملت خواهد بود.

مهندس امرالله عباسی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه گرگان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که "کارگر و کارفرما همانند دو همسنگرند" اظهار داشت: در حوزه روابط کار، نوع ارتباط کارگر و کارفرما را جامعه اسلامی را می‌تولان در کلام معظم له پیدا کرد.

وی افزود: همواره حرکت‌های علمی و عملی کارگران، ترس و وحشت بر اندام قدرت های بزرگ انداخته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان تصریح کرد: این کارگران هستند که در عرصه‌های علم و فناوری، صنایع خودروسازی و صنایع داروئی حضوری فعال دارند.

عباسی اظهار کرد: عرصه‌های سلول های بنیادین، نانوتکنولوزی، سدسازی و فناوری هسته‌ای از موقعیت‌های دیگری است که کارگران حضوری فعال در آن دارند.

وی افزود: هیچ‌کس نمی‌تواند نقش کارگران را در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به صورت مستقیم با حضور در جبهه‌ها و یا پشت جبهه از نظر پشتیبان رزمندگان نادیده بگیرد.

عباسی گفت: همچنین نقش این قشر زحمتکش در رشد، توسعه و آبادانی کشور بر هیچکس پوشیده نیست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان با اشاره به این که در همه کشورهای دنیا محدود به یک روز است، افزود: به علت جایگاه والا و مقام شامخ کارگران، این مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به مدت یک هفته تعیین شده که در واقع نشان از ارج نهادن به مقام شامخ این قشر زحمتکش و نجیب در جامعه اسلامی ما است.

به گفته عباسی امروز کارگران همچون آحاد مردم مسلمان ایران، در همه عرصه‌ها پشتیبان نظام و ولایت فقیه و دولت هستند و با حضور در راهپیمائی ها و انتخابات، این پشتیبانی را به اثبات رسانده‌اند.

وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته بار سنگین تورم و همچنین مشکلات ناشی از اجرای تحریم‌های اقتصادی از سوی قدرت‌های ظالم و زورگو را به دوش کشیده و با تحمل تمامی کمبودها و سختی‌ها در سنگر تولید و خدمات استقادمت کرده و تهدیدها را تبدیل به فرصت کرده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان اظهار کرد: امید است با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در چند روز اخیر، استفاده از تولید داخلی و افزایش بهره‌وری توسط آحاد جامعه را شاهد باشیم و ما مسئولان بتوانیم در راستای تعالی محیط کار و توسعه فضای کسب و کار کشور قدم برداریم.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 934
  • کد خبر : 8387