عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اختتامیه سومین جشنواره ورزش های همگانی دانشگاه جامع علمی-کاربردی برگزار شد


اختتامیه سومین جشنواره ورزش های همگانی دانشگاه جامع علمی-کاربردی برگزار شد

 اختتامیه سومین جشنواره ورزش های همگانی دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان با حضور نصیبی، مشاور استاندار در امور جوانان، دکتر مهاجر مدیرکل محیط زیست استان، جرجانی،عضو شورای اسلامی شهر گرگان و دانشجویان، مدرسان و کارکنان دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان برگزار گردید.

در این مراسم دکتر برزعلی، ریاست دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان ضمن عرض خیر مقدم و تبریک ایام، با اشاره به شعار سال ، دولت و ملت، همدلی و هم زبانی عنوان نمودند: ما این شعار را از دانشگاه شروع کردیم و حوزه ورزش های همگانی نقش مهمی را در بحث همدلی و همزبانی دارد.

وی در ادامه با اشاره به بیان شیوای رهبر فرزانه انقلاب، دانشجوی خوب را کسی معرفی کرد که ورزش کند و خوب درس بخواند و تهذیب نفس کند.

دکتر برزعلی با بیان این که برای اولین بار در المپیاد ورزشی دانشگاهیان رکورد شکنی توسط دانشجویان دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان را داشتیم اهداف ورزشی دانشگاه را توسعه بیشتر ورزش های همگانی و توسعه ورزش های جدید عنوان کردند و از ورزشکاران و ورزش دوستان حاضر در این مراسم دعوت کردند تا در حوزه ورزش های جدید که جنبه های هنری دارد پیشنهاد های خود را به دانشگاه منعکس نمایند .

ریاست دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان در ادامه بیانات خود از اهداف ورزشی دانشگاه، به احیاء و گسترش ورزش های بومی محلی در سال جدید اشاره نمود و برنامه های سال جاری دانشگاه در حوزه ورزش را بر اساس آمایش سرزمینی استان گلستان اعلام نمودند . ایشان در پایان از زحمات کارکنان و مسئولین دانشگاه و مراکز آموزشی در عرصه های ورزشی تقدیر و تشکر نمودند .

در این مراسم نصیبی، مشاور استاندار در امور جوانان با عرض تبریک ایام و قدردانی از دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان به دلیل گسترش فرهنگ ورزش، با توجه به تاثیر ورزش در حفظ سلامت بدن و ایجاد شادابی و نشاط آحاد اجتماعی جامعه و تاثیرات مثبت آن بر سلامت روحی فرد و جلوگیری از ایجاد آسیب های اجتماعی و افزایش اعتماد به نفس، عنوان نمودند: برگزاری چنین جشنواره های ورزشی علاوه بر ترویج ورزش های همگانی ، زمینه ساز ورزش های حرفه ای هم می شود.

در پایان اختتامیه، با اهدای جوایزی از مقام آوران سومین جشنواره ورزش های همگانی دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان در بخش دانشجویی و اساتید از جانب دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان تقدیر بعمل آمد.

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .